Svar
Problem med inloggning på Mitt3
hej jag har laptop med windows 10 och har testa logga in idag på mitt tre (29/9) på firefox, edge, chrome men felmeddelande...tar för lång tid att svara eller sidan kan inte nås kolla rätt adress?
har kontaktat operatören också dom skulle återkomma har även skickat rapport till windows (feedback)
chattat med tre också men dom vet ingenting och hänvisar till kundtjänst-typiskt stängt...
är det någon annan som har samma problem eller tips som kan hjälpa?
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
har kontaktat operatören också dom skulle återkomma har även skickat rapport till windows (feedback)
chattat med tre också men dom vet ingenting och hänvisar till kundtjänst-typiskt stängt...
är det någon annan som har samma problem eller tips som kan hjälpa?
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
Bäst svar av Erik
Precis! Rubrikerna kan se lite annorlunda ut för varje tillverkare men nedan är för din Samsung.
I din Samsung Galaxy S9, gå in på:
När du är ansluten, testa att logga in på Mitt3 via datorn. 🙂
I din Samsung Galaxy S9, gå in på:
- Inställningar
- Anslutning
- Mobil Hotspot och Internetdeln.
- Slå på "Mobil Hotspot"
- Klicka på "Mobil Hotspot" (texten) för att se Nätverksnamnet och lösenord.
När du är ansluten, testa att logga in på Mitt3 via datorn. 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.









