Besvarat

Se faktura i Mitt3

  • 18 September 2018
  • 3 svar
  • 7888 visningar

  • Registrerad användare
  • 1 kommentar
Hur kan jag se mina fakturor? Enligt mitt 3 har jag inte tillgång till det. Fast det har jag, det är jag som betalar 4 abonnemang på fakturan.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Tristan 18 September 2018, 12:44

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Kaj!

För att kunna se dina fakturor på Mitt3 behöver du vara inloggad som administratör/betalningsansvarig.

Om du inte har skapat ett sådant konto tidigare behöver du logga ut från Mitt3 och sedan klicka på "Skapa konto" och följa de instruktioner som ges där.

När du är inloggad på ditt eget abonnemang med mobilnumret som användarnamn kan du inte se fakturor och denna förändring kom till i samband med GDPR.
Tack för svar, men det är just det som inte går... när jag försöker skapa nytt konto får jag inte det för att användaren redan finns...
Användarnivå 5
Emblem +10
Tack för svar, men det är just det som inte går... när jag försöker skapa nytt konto får jag inte det för att användaren redan finns...

Om du får det svaret bör det vara för att du har använt den epostadressen för att skapa ett konto vid ett tidigare tillfälle.

Det du kan göra då är att nyttja funktionen här för att återställa lösenordet och instruktionen går ut till den epostadress du anger.

Ifall inte ens detta hjälper dig med att få åtkomst som betalningsansvarig behöver du ta kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 för hjälp och eventuell felanmälan.

Svara