Besvarat

Spärrat abonnemang av kostnadskontroll

  • 19 januari 2019
  • 1 svar
  • 95 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Hej !
Jag befinner mig i schweiz just nu. Jag hade kostnadskontroll. Nu har jag fått min gräns och ni har spärrat mitt abonnemang.

Kan ni avktivera min abonnemang igen. Jag åker till idag igen. Jag måste kontakta mina barn !

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Pettersson 20 januari 2019, 10:30

Hej,

du kan kontakta 3 via chatt här så kan de hjälpa dig. Du kan även ta bort en kostnadsspärr inne på Mitt3 under "abonnemang".
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

du kan kontakta 3 via chatt här så kan de hjälpa dig. Du kan även ta bort en kostnadsspärr inne på Mitt3 under "abonnemang".

Svara