Skip to main content
Besvarat

Spärrat abonnemang av kostnadskontroll

  • January 19, 2019
  • 1 svar
  • 1108 visningar

Hej !
Jag befinner mig i schweiz just nu. Jag hade kostnadskontroll. Nu har jag fått min gräns och ni har spärrat mitt abonnemang.

Kan ni avktivera min abonnemang igen. Jag åker till idag igen. Jag måste kontakta mina barn !

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hej,

du kan kontakta 3 via chatt här så kan de hjälpa dig. Du kan även ta bort en kostnadsspärr inne på Mitt3 under "abonnemang".

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • January 20, 2019
Hej,

du kan kontakta 3 via chatt här så kan de hjälpa dig. Du kan även ta bort en kostnadsspärr inne på Mitt3 under "abonnemang".