Hej, har tvillingkort och undar om det går att sätta i min gamla telefon. Vill kunna nyttja surfen men inte ringa.
Så barnen kan kolla på Netflix osv.. Eller det går bara sätta i det i iPad / dator?
Vänligen,
Christian
Hej, har tvillingkort och undar om det går att sätta i min gamla telefon. Vill kunna nyttja surfen men inte ringa.
Så barnen kan kolla på Netflix osv.. Eller det går bara sätta i det i iPad / dator?
Vänligen,
Christian
Hej, jag skulle nog testa för att se om det går. Jag får känslan av att det borde fungera men
Missa kanske det viktigaste, jag har provat att stopp i sim-kortet i både min och ”dotterns” telefon = Ingen täckning.
Kan det vara så att sim-kortet inte är aktiverat?
Har du möjlighet att testa i en padda?
det kalmucker väl vara så att det är avaktiverat.
”Tvillingkortet” du har, hur har du fått det? Är det ett gammalt simkort, har du någon av ovan tjänster eller någon annan lösning?
”Tvillingkortet” du har, hur har du fått det? Är det ett gammalt simkort, har du någon av ovan tjänster eller någon annan lösning?
Jag har företags abonnemang som aktiverades förra veckan. 3Extra sim till det för 49kr/mån. Har provat i en IPad, samma problem men osäker om den kan vara operatörslåst
Ett tips är att testa ditt “vanliga” SIM-kort som du vet fungerar i den telefonen för att se vad resultatet blir då. Återkom gärna med hur det gick .
Ett tips är att testa ditt “vanliga” SIM-kort som du vet fungerar i den telefonen för att se vad resultatet blir då. Återkom gärna med hur det gick .
Hej Jocke,
Tack för svar och input.
Jag har idag min vanliga TRE simkort i min mobil och funkar fint.
Precis varit i kontakt med supporten som ska titta på det!
// Christian
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.