Besvarat

Uppsägning

  • 18 November 2018
  • 1 svar
  • 280 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej! Ringde för över en månad sen och sa upp abonnemanget som löper på 0723277XXX
Han frågade om jag ville avsluta direkt eller ha numret kvar tills det tog slut. Nu säger ni att detta inte är uppsagt?

Jag vill ha ett snabbt svar
Vill också att själva numret överlåts till min dotter som är 21 år. Idag är sista dagen för iphone 8 erbjudandet med priset på 529 kr + airpods. Hon vill kunna utnyttja detta erbjudandet plus studentpriset men då abonnemanget fortfarande står på mig så går inte detta...
Återkom snarast

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Pettersson 18 November 2018, 19:23

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

nu jobbar jag inte på 3, men skulle till att börja med rekommendera att inte lägga ut uppgifter så som nummer här, eftersom det är ett offentligt forum. Oavsett är det dock tråkigt att det verkar som att det blivit fel någonstans i hela processen.

Om du önskar överlåta numret till din dotter bör du inte avsluta abonnemanget först, utan hela abonnemanget bör överlåtas. Det brukar ta några arbetsdagar tills dess att det är färdigt, efter att en kreditprövning har gjorts på din person som ska ta över abonnemanget.

Nu har det ju blivit en lite speciell situation, så jag skulle rekommendera att du ringer in till 3 på 0735-300 400 imorgon. Ring mellan 8-18 och välj att prata med den avdelning som hanterar avslut och förklarar situationen som uppstått så kan jag tänka mig att de kommer göra allt för att hitta en bra lösning för er båda.

Tyvärr går det inte att avsluta eller överlåta abonnemang här på forumet. Hoppas att det löser sig för er!

Svara