Skip to main content

Kan jag ändra samtals-id för mina kollegor via administratörssidan på 3front-office?

Eller måste var och en göra det via sin 3-app?

Vi ska nämligen ta bort våra fastnummer och bara ha våra mobilnummer, så därför vill vi redan nu börja med att visa mobilnummer när vi ringer ut.

MVH

Anna-Karin Cederstrand Karlsson
SV Kalmar län

Hej , @akceder 

Det var en klurig fråga du . Har själv inte så koll på Företagssidan och växeln o så . Men sökte bara lite snabbt och kanske nedan länk är något intressant ?

Vet inte hur 3fron-Office sidan ser ut , bara appen .

 

https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/app/app_samtals-id.pdf

 

https://assets.tre.se/dokument/foretag/tjanster/3vaxel/guider/softphone/softphone_samtals-ID.pdf

Annars skulle jag nog höra av mig till kundtjänst och företagsdelen där så har dom nog en bra guide över hur ni vill ha det tillslut :)

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Mvh F


Lämna en kommentar