Besvarat

Avsluta eller pausa abonnemang under bindningstid

  • 15 June 2018
  • 4 svar
  • 2379 visningar

Hej! Jag ska börja studera till hösten och har då ett mobilt bredband spm jag ej har behov utav. Hur kan jag göra för att avsluta detta eller går det att pausa ett abonnemang? Tips gärna på hur jag ska gå tillväga.

Bindningstid: 2019-07-02

/Johanna

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Johnny 21 June 2018, 08:46

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

det går inte att pausa abonnemang hos 3, utan det bästa alternativet för dig är nog att försöka hitta någon som vill ta över abonnemanget. 🙂
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Johanna.E, och varmt välkommen till 3Community!

Hej,

det går inte att pausa abonnemang hos 3, utan det bästa alternativet för dig är nog att försöka hitta någon som vill ta över abonnemanget. :)

Precis som @Pettersson skriver så har vi dessvärre ingen möjlighet att pausa abonnemang och att det bästa alternativet om man inte har samma behov av abonnemanget längre är att göra en överlåtelse.

Om du vill veta mer om hur man överlåter sitt abonnemang till en annan person så kan du läsa här.
Hej! Jag har en fråga angående vårt internetabonnemang. Finns det någon möjlighet att pausa det i 1-2 månader?

Mvh Emilia

Redigerat - Flyttar denna tråd till en befintlig där frågan besvarats
Hej!

Jag ska flytta utomlands och mitt abonnemang går ut så småningom och jag undrar om det går att pausa abonnemanget tills jag kommer hem.

Redigerat - Flyttar denna tråd till en befintlig där frågan besvarats

Svara