Besvarat

Kan ej se uppsägning

  • 25 March 2023
  • 1 svar
  • 485 visningar

Jag sa upp mitt 3-abbonemang för ca 1 månad sedan, för jag ska byta till Hallon vilket sker nu i dagarna. Jag kan dock inte se att det är uppsagt. Vill kontrollera detta. Har fått en ny faktura för april så det verkar lite underligt.

 

icon

Bäst svar av frodrik91 25 March 2023, 13:32

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂 , @Karina Tomtlund 

Fakturan som betalas nu i slutet av Mars , är för användningen i Februari. Så det kan vara så att det är släpande med kostnaderna.Och den fakturan som ska betalas i slutet av april , som du antagligen redan fått . Bör vara en “slutfaktura” , dvs för allt användande under Mars månad alternativ avbetalning för hårdvara som kan vara kvar.

Faktureringsdag: 2023-03-03

Fakturauppgifter för perioden 2023-02-01 - 2023-02-28

Specifikationen ska vara ganska så lätt och tyda på en av faktura sidorna. Där det står vad exakt du har i ditt abonnemang , samt vad tillkommit.

https://community.tre.se/faktura%2D50/saa%2Dtyder%2Ddu%2Dfakturan%2D12

Om du behöver mer assistans i ärendet så tipsar jag dig om att kontakta kundservice på telefon eller chatt . Finns mail också , men tar längre tid att få svar .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Antar det bör gå ganska så smidigt att byta från 3 till Hallon , då det är syster operatör. Du kanske har fått något datum det övergår till dom ?

Hoppas det svarade på din fråga hyfsat bra 🙂

/F

Svara