Skip to main content

Jag sa upp mitt 3-abbonemang för ca 1 månad sedan, för jag ska byta till Hallon vilket sker nu i dagarna. Jag kan dock inte se att det är uppsagt. Vill kontrollera detta. Har fått en ny faktura för april så det verkar lite underligt.

 

Hejsan 🙂 , @Karina Tomtlund 

Fakturan som betalas nu i slutet av Mars , är för användningen i Februari. Så det kan vara så att det är släpande med kostnaderna.Och den fakturan som ska betalas i slutet av april , som du antagligen redan fått . Bör vara en “slutfaktura” , dvs för allt användande under Mars månad alternativ avbetalning för hårdvara som kan vara kvar.

Faktureringsdag: 2023-03-03

Fakturauppgifter för perioden 2023-02-01 - 2023-02-28

Specifikationen ska vara ganska så lätt och tyda på en av faktura sidorna. Där det står vad exakt du har i ditt abonnemang , samt vad tillkommit.

https://community.tre.se/faktura%2D50/saa%2Dtyder%2Ddu%2Dfakturan%2D12

Om du behöver mer assistans i ärendet så tipsar jag dig om att kontakta kundservice på telefon eller chatt . Finns mail också , men tar längre tid att få svar .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Antar det bör gå ganska så smidigt att byta från 3 till Hallon , då det är syster operatör. Du kanske har fått något datum det övergår till dom ?

Hoppas det svarade på din fråga hyfsat bra 🙂

/F


Lämna en kommentar