Hejsan! Jag har så mycket frågor och vill gärna ha svar. Jag skulle jättegärna vilja förlänga mitt abonnemang. Men då jag har fortfarande kvar betalning på 2 andra bredbandsabonnemang och jag vill inte ha ännu en dyr räkning. Kan ni sänka abonnemanget eller hur funkar de?
>Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej! :)
Om du har bindningstid på ett abonnemang går det inte att sänka just det förrän bindningstiden har gått ut. När bindningstiden är borta går det alldeles utmärkt att sänka abonnemanget och därmed få en lägre månadskostnad.
Har du ingen bindningstid på ditt abonnemang kan du när du än önskar sänka ditt abonnemang och därmed få en lägre månadskostnad.
Här kan du läsa mer om att förändra i dina abonnemang.
Jag skulle rekommendera dig att ringa till 3Kunservice på 0735-300 400 så kan de se över vad som går att förändra i dina abonnemang och se om du kan komma ner i kostnad, så att du kan förlänga med en ny mobil 🙂
Om du har bindningstid på ett abonnemang går det inte att sänka just det förrän bindningstiden har gått ut. När bindningstiden är borta går det alldeles utmärkt att sänka abonnemanget och därmed få en lägre månadskostnad.
Har du ingen bindningstid på ditt abonnemang kan du när du än önskar sänka ditt abonnemang och därmed få en lägre månadskostnad.
Här kan du läsa mer om att förändra i dina abonnemang.
Jag skulle rekommendera dig att ringa till 3Kunservice på 0735-300 400 så kan de se över vad som går att förändra i dina abonnemang och se om du kan komma ner i kostnad, så att du kan förlänga med en ny mobil 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.