Besvarat

Hög månadskostnad

  • 11 June 2018
  • 1 svar
  • 479 visningar

Jag känner mig lurad.
Jag betalar mellan 13 och 15 hundra kronor per månad.
Det kan inte vara rätt.
Önskar att ni tittar över mitt abonnemang och jag vill omedelbart säga upp allt hos er.
Jag vill att efterhand som olika abonnemang går ut, avslutas.
Med vänlig hälsning
Charlotte

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då det inte följde forumets riktlinjer - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Erik 11 June 2018, 18:15

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Hej och varmt välkommen till 3Community!
Naturligtvis vill vi inte att du ska känna på detta vis och hjälper självklart till att hitta en lösning.

Det kan finnas flera orsaker till en högre månadskostnad, det kan handla om betalsamtal, utlandssamtal, köp av extra data etc. I andra fall kan det också bero på antalet abonnemang som står i ditt namn. Om du har nyligen tecknat ett nytt eller förlängt ett befintligt abonnemang kan vi givetvis hjälpa dig att se över det hela för att eventuellt sänka din månadskostnad.

Eftersom det handlar om ett väldigt specifikt / individuellt ärende behöver jag be dig att ta kontakt med vår kundservice som gladeligen hjälper dig vidare för att snabbt hitta en lösning som du blir nöjd med. Kontakta kundservice

Svara