Besvarat

Spärrat abonnemang av obetald faktura

  • 18 January 2019
  • 1 svar
  • 168 visningar

Hej! Jag hade glömt betala fakturan så mitt abonnemang spärrades idag. Jag betalade kl 17 via appen, det funkar inte ännu. Jag har startat om min mobil ett flertal gånger. Skulle ni kunna lösa det?
mvh Sejla

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Falken 19 January 2019, 13:40

Visa original

1 svar

Användarnivå 2
Emblem +1
Hej,

Jag citerar "Erik" från den här tråden.

"Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:

Via internetbank: upp till 3 bankdagar
Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme

Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot."

Jag skulle rekommendera att vänta upp till 24 timmar, då betalningsprocesser tar lite olika lång tid.

Vänligen /
Falken

Svara