Skip to main content
Hej! Jag hade glömt betala fakturan så mitt abonnemang spärrades idag. Jag betalade kl 17 via appen, det funkar inte ännu. Jag har startat om min mobil ett flertal gånger. Skulle ni kunna lösa det?

mvh Sejla



>Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej,



Jag citerar "Erik" från den här tråden.



"Hej och varmt välkommen till 3Community!

Det beror på hur betalningen gjordes:



Via internetbank: upp till 3 bankdagar

Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme



Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot."



Jag skulle rekommendera att vänta upp till 24 timmar, då betalningsprocesser tar lite olika lång tid.



Vänligen /

Falken

Lämna en kommentar