Skip to main content
Aspirant
September 26, 2024

iPhone 16 pro max - leveranstid

• September 26, 2024
  • 260 svar
  • 32790 visningar

Tjena!

Bokade min pro max 1.5 timme efter att erbjudandet släpptes. Fick besked att leverans är inom en vecka vilket även stod på sidan. Men när man kollade i mitt3 stod det vecka 40 och nu står det inget alls.

Förstår att det är tryck på mobilerna men är det ens någon som förbeställde som har fått sin? Känns ju väldigt tvivelaktiktigt att ge besked till folk att den ska komma inom 1-2 veckor för att sedan inte en kunna ge besked om leverans i kanske 1-2 månader?

Det här ämnet är stängt för kommentarer

260 svar

Entusiast
October 7, 2024

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅

Hoppas jag har rätt med mina slutsatser 😂 så kan vi får de denna vecka eller nästa.

Entusiast
October 7, 2024

Okej jag har sett nu att det står att mobilen finns i lager nu så kanske vi kommer att få de denna vecka eller nästa vecka. Men det är bara de två färgerna. 🥳

Vilken minnes storlek var det? Gick in på hemsida nyss så stod det att alla är ur lager, kanske dom han sälja ut den under dagen 

Entusiast
October 7, 2024

Okej jag har sett nu att det står att mobilen finns i lager nu så kanske vi kommer att få de denna vecka eller nästa vecka. Men det är bara de två färgerna. 🥳

Vilken minnes storlek var det? Gick in på hemsida nyss så stod det att alla är ur lager, kanske dom han sälja ut den under dagen 

256 gb 

Skillad
October 7, 2024

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅

Någon som har lekt klipp och klistra i photoshop? =P

Skillad
October 7, 2024

Entusiast
October 7, 2024

Nej bara kolla tiden på båda två bilder varför vi ska ge fel info vi väntar också på mobilen 😂

Skillad
October 7, 2024

Nej bara kolla tiden på båda två bilder varför vi ska ge fel info vi väntar också på mobilen 😂

Suck. Dålig trollning? Bilderna är helt ointressanta  

Det är ju bara att kolla själv på hemsidan så ser man att det inte stämmer. 

Rookie
October 7, 2024

Haha, nä faktiskt inte. Jag såg de andra bilderna på Pro Maxen, så för skojs skull så kollade jag på modellen (Pro) jag hade beställt. 
Jag tror att den sandfärgade också visade samma som den med svart färg, 2-3 dagar. 

Ganska märkligt att de visades som ”i lager”, och en stund senare så var alla slut igen. Man börjar ju verkligen misstänka att något skumt händer hos Tre 🙂

Skillad
October 7, 2024

Haha, nä faktiskt inte. Jag såg de andra bilderna på Pro Maxen, så för skojs skull så kollade jag på modellen (Pro) jag hade beställt. 
Jag tror att den sandfärgade också visade samma som den med svart färg, 2-3 dagar. 

Ganska märkligt att de visades som ”i lager”, och en stund senare så var alla slut igen. Man börjar ju verkligen misstänka att något skumt händer hos Tre 🙂

Vi säger så. 

Rookie
October 7, 2024

Med risk för att ses som ett troll, men jag postar ändå!

Nu packas min order! Beställdes 14e September! 🥳

Håller tummarna att det händer grejer för er med snart!