Skip to main content
Aspirant
September 26, 2024

iPhone 16 pro max - leveranstid

• September 26, 2024
  • 260 svar
  • 32790 visningar

Tjena!

Bokade min pro max 1.5 timme efter att erbjudandet släpptes. Fick besked att leverans är inom en vecka vilket även stod på sidan. Men när man kollade i mitt3 stod det vecka 40 och nu står det inget alls.

Förstår att det är tryck på mobilerna men är det ens någon som förbeställde som har fått sin? Känns ju väldigt tvivelaktiktigt att ge besked till folk att den ska komma inom 1-2 veckor för att sedan inte en kunna ge besked om leverans i kanske 1-2 månader?

Det här ämnet är stängt för kommentarer

260 svar

Nykomling
October 8, 2024

Jag beställde 17 Sept, Iphone 16 Pro Max och fick “ordern packas” i morse och nu senare i eftermiddag ettkolliid. 

Vilken färg och gb beställde du? Jag beställde en sandfärgad 16 Pro max 256 den 16'e september och det står fortfarande beställning mottagen. 

Titan svart - 256gb

Entusiast
October 8, 2024

Jag beställde 17 Sept, Iphone 16 Pro Max och fick “ordern packas” i morse och nu senare i eftermiddag ettkolliid. 

Vilken färg och gb beställde du? Jag beställde en sandfärgad 16 Pro max 256 den 16'e september och det står fortfarande beställning mottagen. 

Titan svart - 256gb

Ooooooooohhhhhhhh hoppas på min snart då beställt samma 

Entusiast
October 9, 2024

Har någon en uppdatering om beställningar som gjorts efter 20 september på den pro max ?

Entusiast
October 9, 2024

Står 1 vecka nu på tres hemsida om man går in på sandfärgad 16 pro med 128gb lagring

Nykomling
October 9, 2024

Uppdatering för de som fortfarande följer med i den här tråden och väntar på sin telefon. Beställde iPhone 16 pro 128gb sand 15 september.

Imorse fick jag sms att min ”beställning från tre är på väg”. I appen står det status ”på väg till dig” men under leveransinformation står det ”Ej i lager”. Fick dock ett spårningsnummer och efter en nervös dag utan uppdateringar att den skickats i PostNord appen står det sedan några timmar att telefonen kommer imorgon (fucking äntligen).

Så ingen förvarning alls men håller tummarna att leveransavtal stämmer! 

Rookie
October 9, 2024

Jag beställde en iPhone 16 pro Max 512gb den 13/9. Min står fortfarande som beställning mottagen. 
Jag känner en viss orimlighet i den totala tystnaden från tre. Och nu har det snart gått en månad sen jag beställde. Aja total tystnad är överdrift. Jag har också fått de där fina små SMS:en. 

Skillad
October 10, 2024

Uppdatering för de som fortfarande följer med i den här tråden och väntar på sin telefon. Beställde iPhone 16 pro 128gb sand 15 september.

Imorse fick jag sms att min ”beställning från tre är på väg”. I appen står det status ”på väg till dig” men under leveransinformation står det ”Ej i lager”. Fick dock ett spårningsnummer och efter en nervös dag utan uppdateringar att den skickats i PostNord appen står det sedan några timmar att telefonen kommer imorgon (fucking äntligen).

Så ingen förvarning alls men håller tummarna att leveransavtal stämmer! 

Det som står på hemsidan om leveranstid, är vad en som inte förbokat har att vänta sig. 
Så det har ingen egentlig koppling. 

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
October 10, 2024

Jag beställde en iPhone 16 pro Max 512gb den 13/9. Min står fortfarande som beställning mottagen. 
Jag känner en viss orimlighet i den totala tystnaden från tre. Och nu har det snart gått en månad sen jag beställde. Aja total tystnad är överdrift. Jag har också fått de där fina små SMS:en. 

Hej alla! 👋

Vi inväntar leveranser från leverantören och kan i dagsläget inte ge någon ytterligare information, vilket jag absolut förstår leder till mycket frustration. Vi gör allt vi kan för att skicka ut beställningarna så fort som möjligt. Kundservice har ingen mer information om beställningen än den ni kan se inne på Mitt3.

Feedbacken som har uppstått i denna tråd är något vi sett över och tagit vidare internt.

Jag håller tummar och tår för att ni får era mobiler så fort det bara går! 

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Entusiast
October 10, 2024

Hej alla! 👋

Vi inväntar leveranser från leverantören och kan i dagsläget inte ge någon ytterligare information, vilket jag absolut förstår leder till mycket frustration. Vi gör allt vi kan för att skicka ut beställningarna så fort som möjligt. Kundservice har ingen mer information om beställningen än den ni kan se inne på Mitt3.

Feedbacken som har uppstått i denna tråd är något vi sett över och tagit vidare internt.

Se till att hålla era tår extra hårt!!! Ni på Tre få i helsike passa er, i Gudarnas namn!!!!

Skillad
October 10, 2024

Hej alla! 👋

Se till att hålla era tår extra hårt!!! Ni på Tre få i helsike passa er, i Gudarnas namn!!!!

Så så. Lugn nu.