Skip to main content
Klistrad tråd

iPhone 17 leveranstid

• September 11, 2025
  • 398 svar
  • 58289 visningar

Visa första inlägg

398 svar

• Rookie
  • October 14, 2025

Såg också att det nu finns i lager. Frågan är om de fått in ny leverans precis som självklart skall ut till redan bokade/beställda telefoner. 

Jag själv beställde en 17 pro Blue 256gb 18/9 men ej fått någon uppdatering om lev.

Nu finns även iPhone 17 Pro 256GB i silver i lager!

• Entusiast
  • October 14, 2025

Nu ändrade dom status lika fort igen....

• Nykomling
  • October 14, 2025

Såg också att det nu finns i lager. Frågan är om de fått in ny leverans precis som självklart skall ut till redan bokade/beställda telefoner. 

Jag själv beställde en 17 pro Blue 256gb 18/9 men ej fått någon uppdatering om lev.

Beställde likadan modell och samma dag, nu står det beräknad leverans 2-3 arbetsdagar! Leveransen skulle ta mellan 3-4 veckor, så det stämde överens med hemsidan.

• Rookie
  • October 14, 2025

Beställde likadan modell och samma dag, nu står det beräknad leverans 2-3 arbetsdagar! Leveransen skulle ta mellan 3-4 veckor, så det stämde överens med hemsidan.

Har din personliga leveransstatus ändrats till leverans 2-3 dagar? och har den nyligen gjort det?

Tack

• Nykomling
  • October 14, 2025

Har din personliga leveransstatus ändrats till leverans 2-3 dagar? och har den nyligen gjort det?

Tack

Ja precis, orderstatus: ordern packas, beräknad leverans: 2-3 arbetsdagar. Ska tilläggas att statusen var beställning mottagen kl 7 i morse, så det måste ha ändrats ganska nyligen. 

• Rookie
  • October 14, 2025

Tack

Ja precis, orderstatus: ordern packas, beräknad leverans: 2-3 arbetsdagar. Ska tilläggas att statusen var beställning mottagen kl 7 i morse, så det måste ha ändrats ganska nyligen. 

Wooow min har också ändrats till 2-3 dagar. Tack

• Nykomling
  • October 14, 2025

Ville bidra med min status för att föra lite mer statistik. Beställde en 17 pro silver 256gb den 14/9 ca. 18:30, idag 14/10 är status äntligen, order packas, och beräknad leverans 2-3 dagar för både telefon och skal.

• Entusiast
  • October 14, 2025

Beställd iPhone 17pro blue färg den 22/9 fortfarande beställning mottagen! 
Är det någon annan som har beställt samma datum och fått någon uppdatering?

• Rookie
  • October 14, 2025

Kors i taket! 
nu packas min silver 256gb! 

beställde 14/9 kl 17🥳

• Entusiast
  • October 14, 2025

Ser ut som att det nu bara är pro som packas och skickas, inga pro max?

• Entusiast
  • October 14, 2025

inte säkert på det. Beställt  den 16e. 17 PRO silver . Inget nytt fortfarande 

• Rookie
  • October 14, 2025

När beställde du de för jag beställde 14/9 och de har börjat packa min 17 pro silver

• Entusiast
  • October 14, 2025

När beställde du de för jag beställde 14/9 och de har börjat packa min 17 pro silver

16/9 var det. 

• Aspirant
  • October 15, 2025

Kollar man Apple hemsida så kan man köpts PRO Max där & hämta upp iddag på tex mos & Malmö. Surt då att de finns där men inte kan levera ut till folk som faktiskt beställt sen länge. (PRO Max orange 256)

• Entusiast
  • October 15, 2025

De verkar kommit ny batch med blåa och orangea 256gb pro, någon som.beställt en blå pro 256gb i början av oktober som har fått nåt?

• Entusiast
  • October 15, 2025

De verkar kommit ny batch med blåa och orangea 256gb pro, någon som.beställt en blå pro 256gb i början av oktober som har fått nåt?

Har beställt 22/9 17pro 256gb blå inte fått något!

• Entusiast
  • October 15, 2025

Jag skulle gissa på att i slutet på oktober ska alla ha fått sina telefoner. Tror inte att folk beställer mer telefoner efter kampanjen blev slut i slutet av september. Och det blir ca 1 månad efter det. 

• Nykomling
  • October 15, 2025

Beställde iPhone 17 svart den 16:e och inget nytt än, ser att de verkar fått in andra färger, någon annan som fått vanliga 17? Inte PRO eller max

• Entusiast
  • October 15, 2025

Kollar man Apple hemsida så kan man köpts PRO Max där & hämta upp iddag på tex mos & Malmö. Surt då att de finns där men inte kan levera ut till folk som faktiskt beställt sen länge. (PRO Max orange 256)

Sjukt dåligt av tre, de borde ju ha beställt in tillräckligt med telefoner från början för att kunna leverera till oss i tid! I alla fall till oss som gjorde förbeställning! 

• Entusiast
  • October 15, 2025

Står v 44 på skalet, får hoppas på att telefonen inte tar längre tid än det… 

• Nykomling
  • October 15, 2025

Vill ge en liten status uppdatering från mitt håll. Nu har äntligen min Iphone 17 PRO’s status ändrats till packas, leverans 2-3 dagar. Jag beställde 20e september. Iphone 17 PRO 256 gb i blå

• Entusiast
  • October 15, 2025

Vill ge en liten status uppdatering från mitt håll. Nu har äntligen min Iphone 17 PRO’s status ändrats till packas, leverans 2-3 dagar. Jag beställde 20e september. Iphone 17 PRO 256 gb i blå

Någon som kan ge oss status uppdatering gällande Pro Max? 

• Entusiast
  • October 15, 2025

Ja gärna uppdatering om pro max tack

• Nykomling
  • October 15, 2025

Ja gärna uppdatering om PRO Max, beställde en den 18:e och en den 19:e. Bägge blå 256gb men inte hört något