Skip to main content
Klistrad tråd

iPhone 17 leveranstid

• September 11, 2025
  • 398 svar
  • 58289 visningar

Visa första inlägg

398 svar

• Rookie
  • October 16, 2025

någon som fått informationsuppdatering om vanlig Iphone 17 denna vecka? isf när beställde ni?

Nu packas min telefon! Leverans om 2-3 arbetsdagar.

Grattis! Vilken beställde du och när?

iPhone 17 Pro, 256GB, silver. Beställd 16/9.

• Rookie
  • October 16, 2025

Vilken tid fick du notis?

Fick du sms?

Vilken tid fick du notis?

Fick du sms?

Vid kl 18 idag stod det ”datum kommer snart” på beräknad leverans, sen ändrades det till ”order packas” vid kl 19 ungefär. Ingen notis, jag loggade in på Mitt3 och kollade.

• Rookie
  • October 16, 2025

Vet folk om man får skalet samtidigt som telefonen? Är leveranstiden på skalet en indikator när man får telefonen?

Tidigare idag hade jag “Vecka 43” på skalet och “Order mottagen” på telefonen (17 Pro 512 GB, Silver - beställd 28/9). Nu har det ändrats till 45 igen… 

• Rookie
  • October 16, 2025

Vet folk om man får skalet samtidigt som telefonen? Är leveranstiden på skalet en indikator när man får telefonen?

Tidigare idag hade jag “Vecka 43” på skalet och “Order mottagen” på telefonen (17 Pro 512 GB, Silver - beställd 28/9). Nu har det ändrats till 45 igen… 

Samt är det någon som beställde så sent som jag som fått sin telefon, oavsett modell/färg?

• Rookie
  • October 16, 2025

Samt är det någon som beställde så sent som jag som fått sin telefon, oavsett modell/färg?

Jag beställde oxå den 28 PRO blue men de står fortfarande att ” order mottagen”

• Rookie
  • October 17, 2025

Nej man vet väl inte att det är skalets leveranstid som stämmer men vad jag hörde så ska telefonen och skalet vara packade ihop. Mina skal ändrade leveranstid en vecka senare igår men ändrades tillbaka senare. Så tråkigt att vänta en månad för något man nu kan köpa i affären…. 

• Rookie
  • October 17, 2025

Har 3 personal lämnat denna tråd nu? I början såg jag att de skrev och i alla försökte så gott de kunde men nu ser man de inte alls. Eller missar jag?

• Entusiast
  • October 17, 2025

Dom kollar allt denna tråd men dom märker att dom flesta redan fått sina mobiler och har lämnat tråden....vi som är kvar får vackert vänta eller avboka.

Det gör varken till eller från för dom.

Jag har iallafall bestämt mig för att avboka min order trots att jag är inne på min 5:e vecka i kö.

Vill inte vara kund hos dom oavsett erbjudande hit å dit när dom behandlar oss som skräp.

• Entusiast
  • October 17, 2025

Tycker att de är dåligt att dom är helt tysta, alla iphone 17 pro 256gb har ju beräknad leverans 2-3 veckor så nånting bör dom ju veta annars kan dom ju inte ha den beräknade leveranstiden

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • October 17, 2025

Ber om ursäkt om vi verkar frånvarande!
Vi håller hela tiden koll på tråden och svarar så fort det finns något nytt vi kan hjälpa till med. Just nu finns det dock inget mer att uppdatera, och de frågor som ställts har redan besvarats i våra tidigare kommentarer.

Vi hoppas kunna genomföra förbättringar kopplat till att spåra beställningarna snart! 🙂

• Entusiast
  • October 17, 2025

Som sagt🙄

• Entusiast
  • October 17, 2025

Vi håller hela tiden koll på tråden och svarar så fort det finns något nytt vi kan hjälpa till med. Just nu finns det dock inget mer att uppdatera, och de frågor som ställts har redan besvarats i våra tidigare kommentarer.

Vi hoppas kunna genomföra förbättringar kopplat till att spåra beställningarna snart! 🙂

Så när får man telefonen om man beställde under förköpskampanjen? På julafton eller när nästa iphone släpps?

• Nykomling
  • October 17, 2025

Du har inte lämnat någon matnyttig information i något av dina inlägg förutom att spotta ur dig sedvanligt säljsnack.

istället för att beklaga er är det bättre ni tar kontakt med er leverantör, i detta fallet Apple och ber om information till era kunder. Jag är helt säker på att ni inte gjort någonting förutom att vänta.

• Entusiast
  • October 18, 2025

3 vad är de frågan om?? Nu har den silvriga och blåa ändrats till obekräftad leveranstid efter att ha haft 2-3 veckor som leveranstid. Kan ni snälla bli mer transparanta i den hela processen istället för att locka in kunder med att ha leveranstiden på 2-3 veckor för att sen ändra till obekräftad leveranstid. Sjukt dåligt..

• Entusiast
  • October 18, 2025

3 vad är de frågan om?? Nu har den silvriga och blåa ändrats till obekräftad leveranstid efter att ha haft 2-3 veckor som leveranstid. Kan ni snälla bli mer transparanta i den hela processen istället för att locka in kunder med att ha leveranstiden på 2-3 veckor för att sen ändra till obekräftad leveranstid. Sjukt dåligt..

Nu står det 2-3 veckor igen på Pro och Pro Max

• Entusiast
  • October 18, 2025

Denda emotionella berg och dalbanan man kan få av att vänta på en ny mobil, har iphone 11 just nu och är väldigt trött på den så då känns väntetiden extremt lång😅

• Entusiast
  • October 18, 2025

Denda emotionella berg och dalbanan man kan få av att vänta på en ny mobil, har iphone 11 just nu och är väldigt trött på den så då känns väntetiden extremt lång😅

Ja de sjukt frustrerende, när beställde du och vilken modell? 

• Nykomling
  • October 18, 2025

Lite uppdatering för de som beställt vanliga 17 och fortfarande väntar. Jag beställde en grön IPhone 17 på eftermiddagen den 16:e september. Nu äntligen står det att ordern packas och skickas inom 3 dagar.

Mvh

Äntligen en uppdatering från Tre – leveransen av det gratis mobilskalet har flyttats från vecka 45 till vecka 44. Vet inte om jag ska vara glad eller bara lite road 😅
Beställning lagd den 23 september, iPhone 17 Pro i blå färg.

• Rookie
  • October 18, 2025

Har oxå iPhone 11 och kan absolut relatera 😭

• Rookie
  • October 18, 2025

Äntligen en uppdatering från Tre – leveransen av det gratis mobilskalet har flyttats från vecka 45 till vecka 44. Vet inte om jag ska vara glad eller bara lite road 😅
Beställning lagd den 23 september, iPhone 17 Pro i blå färg.

Hahah ja hos mig ändrades det också… undra om man får skalet innan telefonen ;)

har beställt en PRO silver 256 och en PRO orange 256 samma dag (23 sep) dessa är dock oförändrade, skal vecka 45 telefonerna gud vet när…

när jag beställde de, så stod datum på alla telefoner att leverans skulle ske inom 2-3 veckor… så känner mig lite lockad med falsk marknadsföring, priset var lockande, men de borde inte lura på in folk på avtal på detta sättet…