Besvarat

Leveransfråga Iphone 11 Pro

  • 15 October 2019
  • 30 svar
  • 2133 visningar


Visa första inlägg

30 svar

Användarnivå 3
Emblem

Jag vill absolut inte skapa något upplopp eller hets, gentemot Apple eller Tre, men jag sitter i samma sits som många andra här. Beställde när man kunde boka telefon, men innan de släpptes. Jag tror mitt datum var 15/9. Och har inte fått telefonen!

Det kan vara bra att man uppger, när man skriver i denna tråd, när och vad man beställt, för annars är ju informationen irrelevant. 

I mitt fall:

15/9, iPhone 11 Pro, silver, 64GB 

Just nu står det Leverans v 44-45, men det har stått 42-43 tidigare och hoppat mellan veckonummer och att de väntar på information från Apple. Detta är så klart galet tråkigt och man hoppas man får telefonen innan Apple släpper en ny modell :-)

Som info:

Samma dag jag beställde min telefon, så beställde jag en telefon till grabben. 

15/9, iPhone 11, grön, 64GB

 På den beställningen, har det bara stått att det inväntas information från Apple, men igår levererades den telefonen. Jippie!

 

Så vi ger inte upp. Jag tror telefonerna kommer snart :-) 

 

PS. Hoppas inte på strul med bonus-airpods, för då blir jag sur på riktigt! 

 

 

Beställde 14/9 kl 14, har nu fått beräknad leverans v. 46/47, det vill säga samtidigt som er som beställde den 17/10?? Det kan ju inte stämma, men åter igen, en kompis som beställde EXAKT samma beställning som mig fast en dag senare fick ju trots allt sin mobil för en månad sedan så antingen skickar de inte ut i turordning eller så måste något ha hänt med min beställning. 

Du har nog läst fel… 17 september har vi skrivit 

Användarnivå 1

Beställde 14/9 kl 14, har nu fått beräknad leverans v. 46/47, det vill säga samtidigt som er som beställde den 17/10?? Det kan ju inte stämma, men åter igen, en kompis som beställde EXAKT samma beställning som mig fast en dag senare fick ju trots allt sin mobil för en månad sedan så antingen skickar de inte ut i turordning eller så måste något ha hänt med min beställning. 

Du har nog läst fel… 17 september har vi skrivit 

Ojsan, råkade skriva fel, menade 17/9, men tre dagar när det gäller förbeställning borde fortfarande göra stor skillnad.. Speciellt med tanke på exemplet jag använde med min kompis som beställde senare än mig men haft sin mobil i en månad snart.. 

Beställde 14/9 kl 14, har nu fått beräknad leverans v. 46/47, det vill säga samtidigt som er som beställde den 17/10?? Det kan ju inte stämma, men åter igen, en kompis som beställde EXAKT samma beställning som mig fast en dag senare fick ju trots allt sin mobil för en månad sedan så antingen skickar de inte ut i turordning eller så måste något ha hänt med min beställning. 

Du har nog läst fel… 17 september har vi skrivit 

Ojsan, råkade skriva fel, menade 17/9, men tre dagar när det gäller förbeställning borde fortfarande göra stor skillnad.. Speciellt med tanke på exemplet jag använde med min kompis som beställde senare än mig men haft sin mobil i en månad snart.. 

Jaha, haha lätt hänt! Jag beställde en Guld iPhone 11 PRO 64gb! Men oavsett vad så hoppas jag att våra telefoner kommer snart… orkar inte vänta en dag till egentligen :( 

 

 

Händelseförlopp:
18:e September beställning lagd på 1st Midnattsgrön 11 Pro 256GB
.
zzz
.
22:e Oktober fick jag leveransvecka "Vecka 44-45"

.
30:e Oktober så ändrades statusen till: "Hanteras av Lager".

Svara