News

Deezer försvinner från Tre-fakturan

  • 3 May 2021
  • 0 svar
  • 649 visningar

Användarnivå 7
Emblem +36

Från och med 27:e Maj i år har vi valt att avsluta samarbetet med musikstreamingtjänsten Deezer. Är ni en befintlig användare av tjänsten kommer ni alltså behöva uppdatera er betallösning via Deezer för att behålla prenumerationen - oroa er dock inte då era spellistor och andra inställningar kommer ligga kvar som vanligt om ni väljer att fortsätta med tjänsten. :wink:  


Ser även till att skriva en guide om hur ni uppdaterar er betalningsinfo via Deezer:

 1  Logga in på ditt konto på Deezers hemsida
 2  Välj din användarprofil (bredvid meddelandeklockan)
Om ni loggar in med Deezer Family, behöver ni använda huvudprofilen för att ändra uppgifter
 3  Välj kontoinställningar
 4  På fliken Min information väljer du Hantera min prenumeration
 5  Gå till Betalningsmetod
 6  Ändra din betalningsmetod och ange dina nya uppgifter :rainbow:

 



Vanliga frågor

  • Vad händer med min Premium/Familje-prenumeration jag har idag?
    Prenumerationen nedgraderas till gratisversionen tills det att du uppdaterat din betallösning, och då återupptas det konto du hade innan.
     
  • Försvinner mina spellistor i och med ändringen?
    Nej, Spellistor, inställningar etc. förblir som tidigare då dessa är kopplade till ditt Deezer-konto och inte till din betallösning via oss.
     
  • Kommer ni ta in någon ny musiktjänst att erbjuda?
    Idag har vi inget svar om det kommer komma in någon ny musikstreamingtjänst till vårt sortiment, men kommer vara tydliga om så skulle vara fallet.
     
  • Vad behöver jag göra?
    Om du vill ha kvar Deezer: Gå in i appen innan den 27:e Maj och uppdatera er betallösning.
    Om du vill ta bort den: Behöver du inte göra någonting, utan räcker med att plocka bort appen.
     

Även ett SMS om denna ändring kommer skickas ut till alla med en nuvarande Deezer-prenumeration, så att alla är med på pucken :nerd:

 

Har ni fler frågor kring detta? Dra då ett meddelande direkt till Deezers kundsupport här.


Det här ämnet är stängt för kommentarer