News

Nya Mitt3-appen

  • 21 October 2020
  • 0 svar
  • 848 visningar
Nya Mitt3-appen
Användarnivå 7
Emblem +10
  • Pensionerad Moderator
  • 709 kommentarer

Mitt3-appen finns till för att du enkelt ska få möjlighet att få en överblick och administrera dina abonnemang direkt från mobilen. Många av er älskar Mitt3 men vi vet också att det har funnits utrymme för förbättring. Därför lanserar vi idag den största uppdateringen av Mitt3 sedan 2013. 

 

Den nya designen ger en snabb överblick över dina abonnemang, användande och kostnader. Med tiden kommer Mitt3 att fyllas på med många nya funktioner men redan nu kan du hitta nyheter som ex. möjligheten att byta abonnemang, se delad surf och vad abonnemanget faktiskt innehåller.

Det här är bara början.
Den nya versionen byggdes från grunden upp vilket ger oss större flexibilitet och helt nya möjligheter att lansera nya funktioner som gör det uppkopplade livet ännu enklare. I framtiden kommer den nya versionen att flytta in även på webben med precis samma funktionalitet och design för att ge dig samma upplevelse oavsett om du loggar in via datorn eller mobilen.

 

 

Har du tankar eller ideér?
Tveka inte att ge oss feedback direkt i appen genom att trycka på “Tyck till”. 

 

:tada:
Vi vill passa på och rikta ett stort tack till alla Beta-testare som under året bidragit med många bra ideér och hjälpt oss att hitta buggar. :kissing_heart::muscle::pray:
@Pettersson @Moby @ANTwdw00 mm.

Resan är inte över och vi hoppas att ni vill fortsätta vara med och bidra till Mitt3’s utveckling. :punch:

 

Nya Mitt3 finns som uppdatering både för iOS och Android från och med 20 oktober 2020. 


Svar

Var först med att svara här nedanför!

Svara