Skip to main content
Registrerad användare
May 18, 2019
Besvarat

Esim till Galaxy Watch

• May 18, 2019
  • 130 svar
  • 24374 visningar
Hejsan
Jag skulle vilja beställa ett esim till min galaxy watch

Mvh
Bäst svar av Erik

:grey_exclamation:UPDATE - Dagen vi alla väntat på är här, nu lanserar vi eSIM till Galaxy Watch!

Ni som har följt utvecklingen kring tjänsten i trådarna på 3Community vet att vi har varit nära lansering ett flertal gånger. Som tack för ert tålamod vill vi ge er 6 fria månader som börjar gälla från att tjänsten aktiveras.

Att ansluta klockan är superenkelt, men vi har naturligtvis förberett en guide som ni hittar nedan:

Ställa in Galaxy Watch-anslutning.

130 svar

Rookie
December 19, 2019

Haha vilka banditer. 

Haft 3 i minst 6 år. 

Blir INTE 3 nästa gång kan jag säga. 

Principsak. 

Rookie
December 20, 2019

Jag blev tyvärr inlurad i nytt två årigt på grund av "någon gång under tredje kvartalet" 

Rookie
December 20, 2019

15 månader sedan jag köpte klockan och två månader efter utlovadt senaste releasedatum (som redan då var senare än kokurenterna) och det är helt tyst från tre! Det hela är så sorgligt och patetiskt hanterat av Tre att man inte kan bli annat än förbannad!

Rookie
December 20, 2019

Kan rekommendera alla att ta kontakt med tre kundombud. De verkar inte bry sig men om tillräckligt många hör av sig så kanske. 

Nykomling
January 10, 2020

Det är mitten på januari snart och inget synligt om ESim. Lurade är vi allihopa som köpte Samsung Watch för ett år sedan och nu behöver sälja för att det aldrig kommer. Uselt 3!!

Skillad
January 10, 2020

Det är verkligen dåligt! Är tyvärr bunden till slutet på Maj. Köpte min klocka i våras och hade först hoppats att det skulle komma till sommaren.

Är verkligen besviken på 3, de som var först ut med att lansera e-sim till Apple watch, varför ska detta vara så svårt när de andra operatörererna lyckats.

Känns tyvärr som att det i te kommer alls och jag får vara utan tills min bindningstid går ut. Har alltid kört 2 år i taget, kommer aldrig binda upp mig på mobilabonnemang mer. 

Rookie
January 13, 2020

Dehär e sämsta skiten. Köpte klockan till min sambo för över ett år sen. Blev lovad då att esim kommer väldigt snart. Hon förlängde abonnemang och är fast nu med den här skiten. Aldrig mer 3 när abonnemangen går ut. Av ren princip. För att ni skiter fullständigt i hur kunden känner sig efter att gång på gång bli lurad. Riktigt illa har ni skött dehär 3! Såhär gör man inte mot sina kunder.

Skillad
January 17, 2020

Jag blev också lovad av säljare och vid flera tillfällen senare av deras telefonsupport att detta kommer inom ett par veckor. Är otroligt besviken och kommer flytta över ett antal abonnemang så snart jag lyckas få tag på någon chef som kan lösa bindningstiderna. Om man krånglar med telefonsupporten ett tag kan man be att någon chef ringer upp och då bör de ha möjlighet att lösa bindningstider mm så man kan flytta till någon av de konkurrenter med bättre esim stöd.

Nykomling
January 26, 2020
Rookie
January 27, 2020

Vad erbjuder ni för kompensation till era kunder nu när ni inte levererat?