Skip to main content

Bytte till 3 nyligen. Måste säga att jag är så otroligt besviken på täckningen, de är så att jag tror att något är fel. Hemma är det dåligt, dåligt i Arlandastad som är centralt, så fort man går in i en butik så finns ingen täckning. Till och med i London var det dålig täckning. I norrland ska vi inte ens prata om. Dessutom stämmer inte täckningskartan. 

Har blivit begränsad och det är väldigt irriterande, folk kan inte nå mig allt som oftast. Önskar ingen detta, och bunden är man också. Mardröm. 

Bytte till 3 nyligen. Måste säga att jag är så otroligt besviken på täckningen, de är så att jag tror att något är fel. Hemma är det dåligt, dåligt i Arlandastad som är centralt, så fort man går in i en butik så finns ingen täckning. Till och med i London var det dålig täckning. I norrland ska vi inte ens prata om. Dessutom stämmer inte täckningskartan. 

Har blivit begränsad och det är väldigt irriterande, folk kan inte nå mig allt som oftast. Önskar ingen detta, och bunden är man också. Mardröm. 

@JoelW Hej,

Tråkigt att höra om din upplevelse med 3. Runt om Arlandastad och Märsta finns flertalet siter som ska ge god yttäckning. Ser heller inte att det skulle vara någon driftstörning i skrivande stund.

Ni har kollat att er mobil har senaste programvaran? Har du startat om mobilen? Har du möjlighet att prova simkortet i annan mobil? 

Allmänt om täckningskartan 

Information om täckning är endast vägledande och det går aldrig att garantera täckning på enskilda platser. Täckning och hastighet för mobila tjänster kan variera beroende på en mängd olika saker, exempelvis på geografiska förhållanden som berg, dalar och skog. 

Lämna en kommentar