Skip to main content

Hej, 

 

Jag vill ha kompensation då ni fakturerat mig för mycket i samband med ångrade mobilköp . I april har ni fakturerat 120kr extra/för mycket för surfplatta/mobil . Även februari och mars är inte korrigerade - Jag ska enbart betala 299kr + 1 extra användare 99kr . Vänligen  rätta fakturan och meddela belopp jag ska betala in i april i stället när ni räknat om bakåt , Alternativt skicka mig en helt ny faktura för april. Tack.

Hejsan  🙂@Gabrielle10 

Gällande frågor om faktura så behöver man kontakta 3 Kundservice på telefon . Så kan dom se över alla dina fakturor.

 

Här har du hur man tyder fakturan mer specifikt . Det kan vara t.ex att det ligger någon försäkring som gör att du upplever att fakturan är högre .Eftersom man får första månaden “Fri” , sen måste man göra ett aktivt val om man vill fortsätta ha sin enhet försäkrad eller avbryta det.   Även om det är kostnader för Pappersfaktura .

 

Om du vill avbryta eventuell “Försäkring” så gör man det hos kundservice. 


Om det möjligtvis är pappersfaktura du har . Så kan man ansöka om Autogiro eller E-faktura för slippa denna kostnad .

Här har du information över hur man går till väga för det om det är aktuellt.

Hoppas det kan hjälpa med översikten över vad som har tillkommit som kostnader.

/F


Lämna en kommentar