Besvarat

Lidl-appen fungerar inte

  • 12 December 2023
  • 6 svar
  • 77 visningar

Upptäckte i söndags i stor affärscentrum att jag kan inte öppna Lidl appen och inte Swisha pengar Hemma har jag inga problem Idag 12/12 kunde inte öppna Lidl appen igen så jag undrar vad är orsaken?

icon

Bäst svar av Krycha75 13 December 2023, 16:10

Visa original

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Krycha75 Hej,

 

vet du om det fungerar på andra platser utanför hemmet? Har du mobildata aktiverat i din telefon? Har det fungerat tidigare? 

Användarnivå 6
Emblem +14

Upptäckte i söndags i stor affärscentrum att jag kan inte öppna Lidl appen och inte Swisha pengar Hemma har jag inga problem Idag 12/12 kunde inte öppna Lidl appen igen så jag undrar vad är orsaken?

@Krycha75 Har du kollat om Lidl appen behöver uppdateras? Om så är fallet, gör det och gör sen en omstart av mobilen! 

Tack ska prova😀

Användarnivå 6
Emblem +14

Tack ska prova😀

@Krycha75 Hoppas det löser sig 👍

Pratade med 3 kundtjänst och fått veta att det är många som har samma problem som jag.De kopplade mig till Apple där fick jag veta att min telefon är gammal Fick den för 3 år sedan och började använda den förra året 😡Med tanken på miljön så är det förkastligt att behöva byta IPhone som är inget fel på annars.Det var samma sak med den förra IPhone men jag använde den ändå i 2 år.Min man har exakt samma IPhone och han har aldrig haft samma problem som jag

Användarnivå 7
Emblem +36

Låter verkligen som att det enbart handlar om Lidl-appen - stämmer det? Har du testat att ta bort appen helt och hållet, och sedan ladda ned den igen? Jag har svårt att se att en ny telefon skulle lösa problemet, ifall din man inte har samma problem med samma telefon 😊

Hoppas det löser sig!

Svara