Fråga

Ostabilt mobilnät

  • 6 March 2024
  • 5 svar
  • 41 visningar

Hej, jag har under två års tid nu haft väldiga problem med internet på min mobil. Jag har full teckning, 4g+ men internet är fruktansvärt segt. Ibland tex när jag kollar på tiktok tex så står det att jag inte har internetanslutning, ostabilt nät osv. Vet inte hur många gånger jag har startat om mobilen utan något resultat alls.. fungerar klockrent i kanske 10 sekunder efter jag aktiverar flygläge och avaktiverat det igen, sen blir det precis lika segt åter igen. Har sett att flera haft samma problem, men aldrig fått annat svar än "vi har inga driftstörningar i ditt område just nu" vilket inte hjälper någonting alls. Alltså vad händer, betalar man för att kunna använda internet är det väl en förutsättning att det faktiskt ska gå kunn använda...


5 svar

Användarnivå 3
Emblem +4

Har du testat med en annan mobil? Har alla med samma operatör samma problem i ditt område? Osv...

Ja, samma problem. Har samma problem oavsett i vilket område jag är i. Kan vara i ett område med 5g och internet är fortfarande typ omöjligt att vara på.. 

Användarnivå 3
Emblem +4

Ja, samma problem. Har samma problem oavsett i vilket område jag är i. Kan vara i ett område med 5g och internet är fortfarande typ omöjligt att vara på.. 

Har andra samma problem?

Ja, andra har samma problem. Tex min jobbtelefon har exakt samma problem... i TVÅ år

du är inte ensam om att ha detta problem

Svara