Besvarat

Samsung Galaxy S24 Ultra - thoughts?

  • 18 January 2024
  • 5 svar
  • 129 visningar

Användarnivå 6
Emblem +14

Äntligen nya Samsung S24 släppt. Funderar på att uppgradera mig och införskaffa mig en S24 Ultra.

Thoughts? 🤔

 

icon

Bäst svar av JeppePeppe 18 January 2024, 11:41

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Verkar otroligt bra uppgradering detta år! Väldigt smart minst sagt.

Circle to search är funktionen jag är mest intresserad av, och tror att samsung användare kommer att dra mycket nytta av den funktionen! Man kan alltså rita en cirkel på skärmen på någon produkt man har frågor kring, så får man upp sökresultat med allt från vart man kan köpa den, eller ifall man vill läsa mer. Otroligt coolt! 😎

Användarnivå 7
Emblem +38

Värt att veta Cirkel för söka (heheheh) kommer till pixel snart med. Men onekligen en sjukt fet funktion. 

 

Mina tankar om själva hårdvaran är att Samsung verkligen verkligen lyckats med Ultran. Lite kantigare. Snyggt med skärmen bra design på kameror. 

 

Tror att fold 6 kommer likna med lite kantigare/boxigare. Hade ju väldigt gärna petat med en S24 ultra. 

 

Vanliga S24 tycker jag också ser trevlig ut! 

Användarnivå 6
Emblem +14

Värt att veta Cirkel för söka (heheheh) kommer till pixel snart med. Men onekligen en sjukt fet funktion. 

 

Mina tankar om själva hårdvaran är att Samsung verkligen verkligen lyckats med Ultran. Lite kantigare. Snyggt med skärmen bra design på kameror. 

 

Tror att fold 6 kommer likna med lite kantigare/boxigare. Hade ju väldigt gärna petat med en S24 ultra. 

 

Vanliga S24 tycker jag också ser trevlig ut! 

Tack för svar @Chipsgeneralen 

Användarnivå 7
Emblem +38

@Martin 3 kund i 18år 

 

Sedan är ju 7 år uppdateringar väldigt lovande. 

Tror det är nya standarden. Förlåt för att jag inte slutar 😂 

Tror däremot att Fold 6 kan bli ruggigt tuff konkurrens mot ultran. Det är ju mer jag och förkärlek för vikbara telefoner.

Vad har du idag? 

Användarnivå 6
Emblem +14

@Martin 3 kund i 18år

 

Sedan är ju 7 år uppdateringar väldigt lovande. 

Tror det är nya standarden. Förlåt för att jag inte slutar 😂 

Tror däremot att Fold 6 kan bli ruggigt tuff konkurrens mot ultran. Det är ju mer jag och förkärlek för vikbara telefoner.

Vad har du idag? 

Jag har en S22 Ultra... S23 hoppade jag över när den kom... Det blir väl ingen Fold för mig även om stora skärmar är att föredra 

Svara