Besvarat

Scroll i den nya Mitt3 appen på iOS

  • 15 June 2023
  • 3 svar
  • 58 visningar

Emblem

Hej. 
 

Idag har 3 släppt en uppdatering till mitt3 app på iOS. De har ändrat bland annat loggan som visas när appen startas. Fint. Men när man kommer in i appen är scrollande seg, alltså inte som det brukar vara såsom i andra appar som inställningar. 
 

Detta är lite irriterande. Ha samma scroll inställning som resten av systemet. Eller erbjud möjlighet att välja. 
 

Tack på förhand. 
 

icon

Bäst svar av JeppePeppe 16 June 2023, 09:58

Visa original

3 svar

Emblem

Ni kan lägga till darkmode om ni uppdaterar eller håller på att ändra appen. Alla andra operatörer har det i nåt år nu. 

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Naruto! 👋

Tack för din feedback! Jag har flaggat det för ansvariga, och de håller på att jobba på en lösning 🔧

Darkmode hade ju varit drömmigt helt klart! Även det skickar jag vidare till dem. När det gäller dark mode på 3Community är det något som vi sett över, men just nu ser det ut att verka dröja.

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva detta! Guldvärt. 💛

Emblem

@JeppePeppe 

 

Tack så mycket för ett utförligt svar. Utifrån inlägget så verkar jag vara en kund som inte är nöjd med tjänsterna. Själv fick jag den uppfattning när jag läste om inlägget nu. 
 

Ville bara tillägga att jag är mycket nöjd med tre och eran abonnemang. Absolut inga klagomål på täckning eller hastighet och tänker fortsätta vara kund i lång tid framöver.

 

Ha en fortsatt trevlig dag.

 

Svara