Superhjälte-programmet

  • 23 April 2018
  • 7 svar
  • 3707 visningar
Superhjälte-programmet
Användarnivå 7
Emblem +10
  • Pensionerad Moderator
  • 709 kommentarer
Vi vet att det finns en väldigt bred kunskapsbas hos våra kunder. Oavsett om man kan mycket om lite, eller lite om mycket, har man möjlighet att bidra till 3Community. Därför skapade vi "Superhjälte-programmet", för att belöna de kunder som tar sig tiden att hjälpa andra.

Som en av våra superhjältar kan du komma att få:
  • Titta in bakom kulisserna på Tre
  • Chansen att låna de senaste telefonerna för att testa och recensera
  • Beta-åtkomst till nya appar och tjänster
  • och mycket, mycket mer…


Hur blir man en Superhjälte?
Enkelt - bli involverad! Om du ser en fråga som du vet svaret på? Besvara den. Har du ett bra tips om en produkt eller tjänst? Dela det i ett inlägg. Har du en ny mobil och vill berätta om den? Skriv en recension.
Med nya inlägg, likes och markerade ”Bästa svar” når du snabbt ny rank och får möjlighet att få utmärkelser. 3Community är en plats där du kan dela dina tankar och idéer, lära dig nya saker och bli bekant med andra.


Bli involverad redan idag så ser vi fram emot att välkomna dig till Superhjälte-programmet!
Mer information om hur du använder 3Community finner du här.

7 svar

Det låter bra, jag vill gärna vara med i programmet.
Användarnivå 5
Emblem +5
Det låter bra, jag vill gärna vara med i programmet.
Vad roligt att höra att du vill vara med! Precis som det står i artikeln så är det väldigt enkelt att starta sin resa mot att bli en superhjälte.

Hur blir man en Superhjälte?
Enkelt - bli involverad! Om du ser en fråga som du vet svaret på? Besvara den. Har du ett bra tips om en produkt eller tjänst? Dela det i ett inlägg. Har du en ny mobil och vill berätta om den? Skriv en recension.
Med nya inlägg, likes och markerade ”Bästa svar” når du snabbt ny rank och får möjlighet att få utmärkelser. 3Community är en plats där du kan dela dina tankar och idéer, lära dig nya saker och bli bekant med andra.


Jag önskar dig lycka till, så ses vi här framöver på Communityt! 🙂
Användarnivå 1
Hoppas jag kan hjälpa till på något sätt framöver.

Ser mig dock mer som warriorprincess 😏🤘
Men det är en annan historia.
Får försöka bli superhjälte här då!
Användarnivå 7
Emblem +10
Hoppas jag kan hjälpa till på något sätt framöver.

Ser mig dock mer som warriorprincess 😏🤘
Men det är en annan historia.
Får försöka bli superhjälte här då!


Vad roligt @Åza! Du har varit med oss så länge så jag är helt övertygad om att du besitter mycket kunskap och har tankar som vi och andra medlemmar kan ha mycket nytta av. 🙌
Ser fram emot att få följa din resa här i Communityt! 😃

Användarnivå 1
@Erik nu får du nog sätta ner kaffekoppen innan du fortsätter läsa...... Hur lägger jag in en bild i texten? 😝🤣😂 Kan lite om mycket, men inte det 😂🤣😝
Användarnivå 7
Emblem +10

@Erik nu får du nog sätta ner kaffekoppen innan du fortsätter läsa...... Hur lägger jag in en bild i texten? 😝🤣😂 Kan lite om mycket, men inte det 😂🤣😝


Hahah, det är snarare feedback till oss! 😅
Det beror lite på, du kan antigen hitta en passade GIF, kopiera och klistra in här eller ladda upp en bild genom att klicka på kameran här nedan.

Användarnivå 1


Hehehehe kanon! Taaaaack så mycket 😝🤘🤣

Svara