Hej igen, har varit i kontakt med er om våra telefoner och det står fortfarande No service och nätet funkar ej på våra telefoner. Jag har varit i Turkiet nu en hel dag utan service och nät. Snälla fixa detta jag är trött och kan ej uppleva min semester!
rRedigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Sida 1 / 1
Hej @Damla .
Om du har 3Världen aktiverad på ditt abonnemang behöver du endast ha dataroaming aktiverat i din telefon för att du ska kunna använda det utomlands.
Har du dataroaming aktiverat men fortfarande problem. Kolla gärna in denna artikeln för lite tips & trix.
Notera även att det är viktigt att du inte har någon tidigare spärr för utlandstrafik på ditt abonnemang, i så fall fungerar det inte att använda utomlands. Det är ingen spärr som ligger aktivt som standard utan något som aktiveras samt tas bort via kundservice.
Ha en fin resa!
Om du har 3Världen aktiverad på ditt abonnemang behöver du endast ha dataroaming aktiverat i din telefon för att du ska kunna använda det utomlands.
Har du dataroaming aktiverat men fortfarande problem. Kolla gärna in denna artikeln för lite tips & trix.
Notera även att det är viktigt att du inte har någon tidigare spärr för utlandstrafik på ditt abonnemang, i så fall fungerar det inte att använda utomlands. Det är ingen spärr som ligger aktivt som standard utan något som aktiveras samt tas bort via kundservice.
Ha en fin resa!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.