Skip to main content

Tjena!

 

Bokade min pro max 1.5 timme efter att erbjudandet släpptes. Fick besked att leverans är inom en vecka vilket även stod på sidan. Men när man kollade i mitt3 stod det vecka 40 och nu står det inget alls.

 

Förstår att det är tryck på mobilerna men är det ens någon som förbeställde som har fått sin? Känns ju väldigt tvivelaktiktigt att ge besked till folk att den ska komma inom 1-2 veckor för att sedan inte en kunna ge besked om leverans i kanske 1-2 månader?

 

Tycker ändå det är rätt gött med denna tråden, man får ärliga svar, åsikter och funderingar. Och korrekt information från er som fått uppdateringar etc. Det är ju mycket mer än kundtjänst kan ge. Diskutera detta med partnern igår, att jag är väll mer här och läser för att man får ett mer ärligt ”hum” om när min kommer. Och att det är fler som sitter i samma båt. Tycker vi kör på med vad som händer, hur vi tänker, om vi hört något etc. Det ger ju lite ro, lite komedi, och få ut lite frustration. I like u guys 😉 meeeeeen åh vad jag längtar efter telefonen, sitter med en låda otterbox skal laddare, skydd etc jag beställt, och min 13pro är ju halvt kvaddad efter ”olyckan” så ska bli rätt skönt med en ny fungerande och första max varianten för mig. 

Hahahahah men eller hur känner samma, demonstration utanför Tre huvudkontor här näst är nån på ????hahahha. Den här tråden är den här jobbig Toxic Ex man har hat kärlek över, hat = ingen får sina telefoner/kärlek = vi alla bondar över att ha samma problem 


Ganska imponerande av Tre!

Jag har beställt en iPhone 16 Pro, svart, 128gb. Beställningen bekräftades den 14e September, samma dag som beställningen lades. Min order står fortfarande på, ”beställning mottagen”. Och ordrar som är lagda EFTER den 14e börjar nu packas, på likadana telefoner? Hahaha, snyggt!

Så nej, Tre verkar INTE gå i turordning (åtminstone inte som gemene man vanligtvis hade gjort iaf)

Skrev med supporten och vädra lite frustration, frågade hur folk som beställt långt efter andra får telefoner men inte du som beställt mycket tidigare, fick svar att ”Det går efter ett kö-system, kan vara systemfel om det skickas i annan ordning” 🤣

Jag håller med 100%, väldigt dåligt hanterat av tre. Men helt ärligt ni kommer få mer info från den här tråden än på kundtjänst. Dom får säkert 100 pers som ställer samma frågor om iPhone 16 varje dag och ni kommer få ett robot svar tillbaka. Jag har jobbat på kundtjänst innan och det finns ingen direkt kontakt mellan leverans avdelningen och kundtjänst som ni tänker er. Dom kan endast kontakta dem i samband med ett leverans problem, det får inte kontakta leverans avdelningen när det kommer till frågor om iPhone släppet då det skapar ”onödig hög tryck” till den avdelningen. Så spara er tid och undvik att kontakta kundtjänst, dom vet inget och är säkert lite dryga då dom behöver ge samma svar till alla kunder som ringer in och frågar om iPhone släppet. Vi får hålla varandra uppdaterade här i tråden, det är det bästa sättet att få ut information 

Nej förstår att de inte sitter med någon info, men samtidigt är det ju bra att de får höra att det inte sköts så bra, vore ju värre om alla bara var tysta och satt nöjda i båten 😏

 


Skrev med supporten och vädra lite frustration, frågade hur folk som beställt långt efter andra får telefoner men inte du som beställt mycket tidigare, fick svar att ”Det går efter ett kö-system, kan vara systemfel om det skickas i annan ordning” 

 Hahaha, ”kan” vara systemfel? Lite av en underdrift må jag säga 😂

 

Något intressant jag lagt märke till är att i liknande trådar vid släpp av de äldre modellerna, så har någon från Tre faktiskt interagerat med de som skrivit i trådarna. I år är det knäpptyst. Det får det hela att kännas lite lustigt. 
Men som många andra säger, man får nog ut mer information ifrån denna tråden än från kundtjänst. 


Tycker ändå det är rätt gött med denna tråden, man får ärliga svar, åsikter och funderingar. Och korrekt information från er som fått uppdateringar etc. Det är ju mycket mer än kundtjänst kan ge. Diskutera detta med partnern igår, att jag är väll mer här och läser för att man får ett mer ärligt ”hum” om när min kommer. Och att det är fler som sitter i samma båt. Tycker vi kör på med vad som händer, hur vi tänker, om vi hört något etc. Det ger ju lite ro, lite komedi, och få ut lite frustration. I like u guys 😉 meeeeeen åh vad jag längtar efter telefonen, sitter med en låda otterbox skal laddare, skydd etc jag beställt, och min 13pro är ju halvt kvaddad efter ”olyckan” så ska bli rätt skönt med en ny fungerande och första max varianten för mig. 

Hahahahah men eller hur känner samma, demonstration utanför Tre huvudkontor här näst är nån på ????hahahha. Den här tråden är den här jobbig Toxic Ex man har hat kärlek över, hat = ingen får sina telefoner/kärlek = vi alla bondar över att ha samma problem 

Haha exakt fan jag e på


Ganska imponerande av Tre!

Jag har beställt en iPhone 16 Pro, svart, 128gb. Beställningen bekräftades den 14e September, samma dag som beställningen lades. Min order står fortfarande på, ”beställning mottagen”. Och ordrar som är lagda EFTER den 14e börjar nu packas, på likadana telefoner? Hahaha, snyggt!

Så nej, Tre verkar INTE gå i turordning (åtminstone inte som gemene man vanligtvis hade gjort iaf)

Skrev med supporten och vädra lite frustration, frågade hur folk som beställt långt efter andra får telefoner men inte du som beställt mycket tidigare, fick svar att ”Det går efter ett kö-system, kan vara systemfel om det skickas i annan ordning” 🤣

Jag håller med 100%, väldigt dåligt hanterat av tre. Men helt ärligt ni kommer få mer info från den här tråden än på kundtjänst. Dom får säkert 100 pers som ställer samma frågor om iPhone 16 varje dag och ni kommer få ett robot svar tillbaka. Jag har jobbat på kundtjänst innan och det finns ingen direkt kontakt mellan leverans avdelningen och kundtjänst som ni tänker er. Dom kan endast kontakta dem i samband med ett leverans problem, det får inte kontakta leverans avdelningen när det kommer till frågor om iPhone släppet då det skapar ”onödig hög tryck” till den avdelningen. Så spara er tid och undvik att kontakta kundtjänst, dom vet inget och är säkert lite dryga då dom behöver ge samma svar till alla kunder som ringer in och frågar om iPhone släppet. Vi får hålla varandra uppdaterade här i tråden, det är det bästa sättet att få ut information 

Det kan med lätthet skötas med lite systemstöd. Vi har datorer idag som kan kommunicera med varandra utan människors inblanding. Så att tres kundtjänst inte ges bättre möjligheter visar bara på hur lata företaget är. Jag har också jobbat i kundtjänst. Jag har även utvecklat mjukvara för företag för att hjälpa till med just sådana här saker. Det är hur enkelt som helst för dem att ha en helt automatiserat kö nummer direkt i mitt tre appen. 
så sanningen är att se är snåla, lata och eller dumma som inte kan implementera sådan rudimentära funktioner. Finns inga ursäkter för det. 


Ganska imponerande av Tre!

Jag har beställt en iPhone 16 Pro, svart, 128gb. Beställningen bekräftades den 14e September, samma dag som beställningen lades. Min order står fortfarande på, ”beställning mottagen”. Och ordrar som är lagda EFTER den 14e börjar nu packas, på likadana telefoner? Hahaha, snyggt!

Så nej, Tre verkar INTE gå i turordning (åtminstone inte som gemene man vanligtvis hade gjort iaf)

Skrev med supporten och vädra lite frustration, frågade hur folk som beställt långt efter andra får telefoner men inte du som beställt mycket tidigare, fick svar att ”Det går efter ett kö-system, kan vara systemfel om det skickas i annan ordning” 🤣

Jag håller med 100%, väldigt dåligt hanterat av tre. Men helt ärligt ni kommer få mer info från den här tråden än på kundtjänst. Dom får säkert 100 pers som ställer samma frågor om iPhone 16 varje dag och ni kommer få ett robot svar tillbaka. Jag har jobbat på kundtjänst innan och det finns ingen direkt kontakt mellan leverans avdelningen och kundtjänst som ni tänker er. Dom kan endast kontakta dem i samband med ett leverans problem, det får inte kontakta leverans avdelningen när det kommer till frågor om iPhone släppet då det skapar ”onödig hög tryck” till den avdelningen. Så spara er tid och undvik att kontakta kundtjänst, dom vet inget och är säkert lite dryga då dom behöver ge samma svar till alla kunder som ringer in och frågar om iPhone släppet. Vi får hålla varandra uppdaterade här i tråden, det är det bästa sättet att få ut information 

Det kan med lätthet skötas med lite systemstöd. Vi har datorer idag som kan kommunicera med varandra utan människors inblanding. Så att tres kundtjänst inte ges bättre möjligheter visar bara på hur lata företaget är. Jag har också jobbat i kundtjänst. Jag har även utvecklat mjukvara för företag för att hjälpa till med just sådana här saker. Det är hur enkelt som helst för dem att ha en helt automatiserat kö nummer direkt i mitt tre appen. 
så sanningen är att se är snåla, lata och eller dumma som inte kan implementera sådan rudimentära funktioner. Finns inga ursäkter för det. 

Ja håller med dig helt och hållet, vi lever i 2024 hur svårt ska det vara att fixa en kölapp åt sina kunder??? Ville bara hjälpa andra att undvika huvudvärken av att ringa till kundtjänst, stå i kö och sen få inget svar när man väl kommer fram. Ert klagomål kommer säkert heller inte gå vidare upp i ledningen, tänk er att ni var dom på kundtjänst och behövde svara på samma fråga till 50 gånger om dagen tillslut slutar man bry sig. Säger inte att det är rätt gjort av dom men sånt händer när det inte får rätt stöd/transparens av de högre upp i ledningen. Det är bättre att venta ur er frustration här i tråden, det kommer va större chans att nån i ledningen ser det   


Detta är nytt 🤨

Jag tror de ska börja skicka många mobiler 8 oktober för de som har förbeställt kanske. 


Ser att även andra operatörer som Tele2, Telenor och Telia har leveransproblem, verkar vara strul med samtliga operatörers leverantörer. 
Frustrerande att man inte får någon info som konsument från företaget, utan behöver gå via trådar på olika forum, men vi verkar inte vara ensamma.
Ironiskt nog har jag fått hem returkuvertet för att byta in min gamla telefon, som de vill ska vara inskickat inom 2 veckor från det att man fått brevet, annars sänks värdet på inbytet….

Lite märklig ordning i hur de skickar saker, vill såklart ha en ny telefon innan jag skickar in den gamla utan att riskera en högre mobilräkning, särskilt när det är bortom min kontroll.. Som sagt, hoppas det löser sig inom kort för alla som haft problem med leveransen och att Tre försöker undvika dessa misstag i framtiden. 

Ja kan köpa din befintliga telefon när du fått din 16, betalar def bättre än 3!


Ja det är ju det frustrerande. Att man inte kan få något som helst svar av tre. Jag pratade med en säljare igår på tre som sa att det förmodligen kommer ta 1-2 månader i ren spekulation. Trots att man bokat precis efter släppet. När kommer mobilerna till dem som bokade flera dagar efter? 2025?

Va 1 till 2 månader de överdriver hos comviq så står det mellan 4-6 veckor. Men 1 till 2 månader det är något annat och det är jätte dum att sätta någonting till att sälja utan att veta när kan de leverera till kunder.

4-6 veckor är ju typ 1-2 månader.


Detta är nytt 🤨

Jag tror de ska börja skicka många mobiler 8 oktober för de som har förbeställt kanske. 

Du ”tror” ”kanske”. Baserat på vad? 

Låter mest som önskningar och gissningar. 
 

att det kommit datum (för vissa varianter) är ju en bra indikation på att åtminstone något rör på sig. 


Ingen som fått uppdatering idag , hur gick det för dig vars kompis beställde exakta telefoner samma dag och tid? 


Ingen som fått uppdatering idag , hur gick det för dig vars kompis beställde exakta telefoner samma dag och tid? 

Jag beställde min PRO, svart, 256. Den 17de och för mig finns det ingen uppdatering ännu.

Jag räknar inte heller med att det kommer ändras närmsta veckorna. 
För när jag kollar jag på Tres hemsida så finns det ingen leveransinfo för någon av de svarta 16 pro (oavsett minnesstorlek). 
Medan för t.ex en naturlig titan 1Tb så är leveranstiden 2-3 dagar. Antar att det betyder att dem, om någon, som förbeställde en sån redan har fått dem)

För några av de andra varianterna står det ett antal veckor beräknat. Men för de 128 och 256 så saknas leveranstid helt. 

Jag räknar ganska kallt med leverans i nov december (vilket i bästa fall är lite trist för en förbokad produkt, men kanske inte bara kan skyllas på Tre….)

för Pro Max ser det lite annorlunda ut men jag kollar inte så mycket där då jag inte beställt någon max till mig själv. 

 


Hej! Är det bara jag som har fått detta sms idag? "Hej!

 

Du är inte bortglömd.

Vi har full koll på att du väntar beställning från oss på Tre, och vi jobbar på att kunna leverera den så fort som möjligt.

  

På https://mitt.3.se kan du enkelt följa den senaste informationen kring din beställning.

  

Ligg steget före och säkerhetskopiera din nuvarande mobil på s.tre.se/säkerhetskopiera

medan du väntar, då är du snabbt igång med din nya lur när den kommer. 

 

Hälsningar Tre"

Det står fortfarande beställning mottagen när jag kollar status. (Beställde den 16'e)


Hej! Är det bara jag som har fått detta sms idag? "Hej!

 

Du är inte bortglömd.

Vi har full koll på att du väntar beställning från oss på Tre, och vi jobbar på att kunna leverera den så fort som möjligt.

  

På https://mitt.3.se kan du enkelt följa den senaste informationen kring din beställning.

  

Ligg steget före och säkerhetskopiera din nuvarande mobil på s.tre.se/säkerhetskopiera

medan du väntar, då är du snabbt igång med din nya lur när den kommer. 

 

Hälsningar Tre"

Det står fortfarande beställning mottagen när jag kollar status. (Beställde den 16'e)

Aaa fick samma Sms i morse beställde min den 13, förra uppdaterings Sms skickades ut automatiskt till alla ett runt en vecka efter sin beställning. Vi har fått samma sms på samma dag trots att vi beställde det olika datum, antigen är det ett standard sms alla får eller så närmar sig beställning för oss 


Hej! Är det bara jag som har fått detta sms idag? "Hej!

 

Du är inte bortglömd.

Vi har full koll på att du väntar beställning från oss på Tre, och vi jobbar på att kunna leverera den så fort som möjligt.

  

På https://mitt.3.se kan du enkelt följa den senaste informationen kring din beställning.

  

Ligg steget före och säkerhetskopiera din nuvarande mobil på s.tre.se/säkerhetskopiera

medan du väntar, då är du snabbt igång med din nya lur när den kommer. 

 

Hälsningar Tre"

Det står fortfarande beställning mottagen när jag kollar status. (Beställde den 16'e)


Editerat efter förra inlägget

intressant att folk som fått sms samma dag trots olika beställningstidpunkt  kanske de har batch hantering av utskicken.

För det handlar i slutändan med största sannolikhet om ett tidsinställt autotriggat meddelande som går i väg för att skapa illusionen om att någon faktiskt jobbar aktivt med just ditt ärende…

Har själv programmerat exakt sådana funktioner åt företag. 
det ironiska är att de är precis lika lätt att implementera ett könummer system som de istället skulle kunna publicera för beställningen på Mitt Tre. :-)

 


Detta är nytt 🤨

Jag tror de ska börja skicka många mobiler 8 oktober för de som har förbeställt kanske. 

Du ”tror” ”kanske”. Baserat på vad? 

Låter mest som önskningar och gissningar. 
 

att det kommit datum (för vissa varianter) är ju en bra indikation på att åtminstone något rör på sig. 

Jag kan se om jag kan hittar de två artiklar om det men jag har läst innan i två olika artiklar att de kan börja skicka beställningar mellan 8-16 oktober. Det är bara mina egna slutsatser jag har skrivit om det innan. 


Hej! Är det bara jag som har fått detta sms idag? "Hej!

 

Du är inte bortglömd.

Vi har full koll på att du väntar beställning från oss på Tre, och vi jobbar på att kunna leverera den så fort som möjligt.

  

På https://mitt.3.se kan du enkelt följa den senaste informationen kring din beställning.

  

Ligg steget före och säkerhetskopiera din nuvarande mobil på s.tre.se/säkerhetskopiera

medan du väntar, då är du snabbt igång med din nya lur när den kommer. 

 

Hälsningar Tre"

Det står fortfarande beställning mottagen när jag kollar status. (Beställde den 16'e)

Aaa fick samma Sms i morse beställde min den 13, förra uppdaterings Sms skickades ut automatiskt till alla ett runt en vecka efter sin beställning. Vi har fått samma sms på samma dag trots att vi beställde det olika datum, antigen är det ett standard sms alla får eller så närmar sig beställning för oss 

Jag tycker att det är ganska sjukt att du som beställt den 13'e fortfarande inte har fått din beställning, min polare som beställde från Comviq under samma datum som dig fick den för två veckor sedan. Men aa jag misstänker/hoppas att vi får dem under den här veckan eller i början av nästa vecka.


Hej! Är det bara jag som har fått detta sms idag? "Hej!

 

Du är inte bortglömd.

Vi har full koll på att du väntar beställning från oss på Tre, och vi jobbar på att kunna leverera den så fort som möjligt.

  

På https://mitt.3.se kan du enkelt följa den senaste informationen kring din beställning.

  

Ligg steget före och säkerhetskopiera din nuvarande mobil på s.tre.se/säkerhetskopiera

medan du väntar, då är du snabbt igång med din nya lur när den kommer. 

 

Hälsningar Tre"

Det står fortfarande beställning mottagen när jag kollar status. (Beställde den 16'e)

Aaa fick samma Sms i morse beställde min den 13, förra uppdaterings Sms skickades ut automatiskt till alla ett runt en vecka efter sin beställning. Vi har fått samma sms på samma dag trots att vi beställde det olika datum, antigen är det ett standard sms alla får eller så närmar sig beställning för oss 

Jag tycker att det är ganska sjukt att du som beställt den 13'e fortfarande inte har fått din beställning, min polare som beställde från Comviq under samma datum som dig fick den för två veckor sedan. Men aa jag misstänker/hoppas att vi får dem under den här veckan eller i början av nästa vecka.

Mest för att inte vara lika poänglösa som Tres kundtjänst.
Innan vi börjar dra slutsatser om olika företags leveranser föreslår jag att man säkerställer att det handlar om samma model, färg och minne innan man jämför olika personers leveranstider. 
Annars blir det bara intetsägande påståenden som inte hjälper någon. 


Hej! Är det bara jag som har fått detta sms idag? "Hej!

 

Du är inte bortglömd.

Vi har full koll på att du väntar beställning från oss på Tre, och vi jobbar på att kunna leverera den så fort som möjligt.

  

På https://mitt.3.se kan du enkelt följa den senaste informationen kring din beställning.

  

Ligg steget före och säkerhetskopiera din nuvarande mobil på s.tre.se/säkerhetskopiera

medan du väntar, då är du snabbt igång med din nya lur när den kommer. 

 

Hälsningar Tre"

Det står fortfarande beställning mottagen när jag kollar status. (Beställde den 16'e)

Aaa fick samma Sms i morse beställde min den 13, förra uppdaterings Sms skickades ut automatiskt till alla ett runt en vecka efter sin beställning. Vi har fått samma sms på samma dag trots att vi beställde det olika datum, antigen är det ett standard sms alla får eller så närmar sig beställning för oss 

Jag tycker att det är ganska sjukt att du som beställt den 13'e fortfarande inte har fått din beställning, min polare som beställde från Comviq under samma datum som dig fick den för två veckor sedan. Men aa jag misstänker/hoppas att vi får dem under den här veckan eller i början av nästa vecka.

Mest för att inte vara lika poänglösa som Tres kundtjänst.
Innan vi börjar dra slutsatser om olika företags leveranser föreslår jag att man säkerställer att det handlar om samma model, färg och minne innan man jämför olika personers leveranstider. 
Annars blir det bara intetsägande påståenden som inte hjälper någon. 

Frågan är ju "iPhone 16 Pro Max leveranstider" + hur kan det skilja så lång tid oavsett färg, modell och minne? 


Hej! Är det bara jag som har fått detta sms idag? "Hej!

 

Du är inte bortglömd.

Vi har full koll på att du väntar beställning från oss på Tre, och vi jobbar på att kunna leverera den så fort som möjligt.

  

På https://mitt.3.se kan du enkelt följa den senaste informationen kring din beställning.

  

Ligg steget före och säkerhetskopiera din nuvarande mobil på s.tre.se/säkerhetskopiera

medan du väntar, då är du snabbt igång med din nya lur när den kommer. 

 

Hälsningar Tre"

Det står fortfarande beställning mottagen när jag kollar status. (Beställde den 16'e)


Editerat efter förra inlägget

intressant att folk som fått sms samma dag trots olika beställningstidpunkt  kanske de har batch hantering av utskicken.

För det handlar i slutändan med största sannolikhet om ett tidsinställt autotriggat meddelande som går i väg för att skapa illusionen om att någon faktiskt jobbar aktivt med just ditt ärende…

Har själv programmerat exakt sådana funktioner åt företag. 
det ironiska är att de är precis lika lätt att implementera ett könummer system som de istället skulle kunna publicera för beställningen på Mitt Tre. :-)

 

Japp misstänker också att det är nått automatik utskick som inte är kopplat till någon leveranstid. Jag kan inte fatta de tar bort den ”ungefärliga” leveranstiden som har funnit för alla tidigare iPhone släpp utan att ersätta det med nått annat. Nån på tre måste ju fatta många kunder kommer kontakta dom angående frågor om deras leverans vilket kostar dom en massa pengar. Om dom inte vet när dom kommer är ett kö system perfekt, ex: ”Plats nummer 58 i kön” och sedan tickar det ner ju mer telefoner som skickar ut. Det kommer kosta dom mindre att programmera det än att ta mot alla samtal som kommer in till kundtjänsten gällande iPhone leveranstiden samt skulle vi alla vara mycket mindre missnöjda.


Hej! Är det bara jag som har fått detta sms idag? "Hej!

 

Du är inte bortglömd.

Vi har full koll på att du väntar beställning från oss på Tre, och vi jobbar på att kunna leverera den så fort som möjligt.

  

På https://mitt.3.se kan du enkelt följa den senaste informationen kring din beställning.

  

Ligg steget före och säkerhetskopiera din nuvarande mobil på s.tre.se/säkerhetskopiera

medan du väntar, då är du snabbt igång med din nya lur när den kommer. 

 

Hälsningar Tre"

Det står fortfarande beställning mottagen när jag kollar status. (Beställde den 16'e)


Editerat efter förra inlägget

intressant att folk som fått sms samma dag trots olika beställningstidpunkt  kanske de har batch hantering av utskicken.

För det handlar i slutändan med största sannolikhet om ett tidsinställt autotriggat meddelande som går i väg för att skapa illusionen om att någon faktiskt jobbar aktivt med just ditt ärende…

Har själv programmerat exakt sådana funktioner åt företag. 
det ironiska är att de är precis lika lätt att implementera ett könummer system som de istället skulle kunna publicera för beställningen på Mitt Tre. :-)

 

Japp misstänker också att det är nått automatik utskick som inte är kopplat till någon leveranstid. Jag kan inte fatta de tar bort den ”ungefärliga” leveranstiden som har funnit för alla tidigare iPhone släpp utan att ersätta det med nått annat. Nån på tre måste ju fatta många kunder kommer kontakta dom angående frågor om deras leverans vilket kostar dom en massa pengar. Om dom inte vet när dom kommer är ett kö system perfekt, ex: ”Plats nummer 58 i kön” och sedan tickar det ner ju mer telefoner som skickar ut. Det kommer kosta dom mindre att programmera det än att ta mot alla samtal som kommer in till kundtjänsten gällande iPhone leveranstiden samt skulle vi alla vara mycket mindre missnöjda.

Japp definitivt. Men många företag tänker inte så logiskt och långsiktigt. 


Jag beställde min (Iphone 16 Pro, 256gb - svart) den 13nde September på releasen och det står fortfarande "inte i lager" FYI


Detta är nytt 🤨

Jag tror de ska börja skicka många mobiler 8 oktober för de som har förbeställt kanske. 

Du ”tror” ”kanske”. Baserat på vad? 

Låter mest som önskningar och gissningar. 
 

att det kommit datum (för vissa varianter) är ju en bra indikation på att åtminstone något rör på sig. 

https://www.macworld.se/article/2457973/den-popularaste-iphone-16-modellen-har-redan-langre-leveranstid.html 
Jag har hittat en av de och sen den andra var från Elgiganten om när de ska få in mobiler. Men det är bara en slutsats från den artikeln och Elgigantens leverans tid artikel för den nya iPhone. 


Okej jag har sett nu att det står att mobilen finns i lager nu så kanske vi kommer att få de denna vecka eller nästa vecka. Men det är bara de två färgerna. 🥳



 

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅


Lämna en kommentar