Skip to main content
Aspirant
September 26, 2024

iPhone 16 pro max - leveranstid

• September 26, 2024
  • 260 svar
  • 32790 visningar

Tjena!

Bokade min pro max 1.5 timme efter att erbjudandet släpptes. Fick besked att leverans är inom en vecka vilket även stod på sidan. Men när man kollade i mitt3 stod det vecka 40 och nu står det inget alls.

Förstår att det är tryck på mobilerna men är det ens någon som förbeställde som har fått sin? Känns ju väldigt tvivelaktiktigt att ge besked till folk att den ska komma inom 1-2 veckor för att sedan inte en kunna ge besked om leverans i kanske 1-2 månader?

Det här ämnet är stängt för kommentarer

260 svar

Entusiast
October 3, 2024

Beställde min Iphone 16 pro (128gb, svart) den 16e mitt på dagen, står även för mig fortfarande ”Beställningen mottagen” 

Nykomling
October 3, 2024

I have ordered iphone 16 and 16 pro with 128gb. Today got an update for both that items are packed (Ordern packas) (it used to show Beställning mottagen or smth). I ordered both of them on 15th of September, so let’s see what happens…

Aspirant
October 3, 2024

I have ordered iphone 16 and 16 pro with 128gb. Today got an update for both that items are packed (Ordern packas) (it used to show Beställning mottagen or smth). I ordered both of them on 15th of September, so let’s see what happens…

If you got it today, I think that us who ordered in the 16th will hopefully get it next week.

Entusiast
October 3, 2024

Hej så idag jag har fått av Tre ett sms som säger att de jobbar med att leverera produkten så fort de kan. Vet nån hur länge tar det till att få mobilen efter denna sms? 
Beställde mobilen den (23 september) 

Skillad
October 3, 2024

Beställde min den 19e September, tror ni den hinner komma i Oktober?

Tror det är omöjligt för någon här att svara på med annat än gissningar. 
verkar enligt tråden som om de är på bokningar från den 15de just nu. Så hoppas kan du ju. Låter ju inte orimligt omöjligt. Men det beror ju helt på Apple och ingen här jobbar för deras logistik gissar jag :-)

Skillad
October 3, 2024

Hej så idag jag har fått av Tre ett sms som säger att de jobbar med att leverera produkten så fort de kan. Vet nån hur länge tar det till att få mobilen efter denna sms? 
Beställde mobilen den (23 september) 

Det sms’et är bara ett tidsinställt autogenererat meddelande med syfte att vi ska ha få en illusion runt att de bryr sig om just vårt ärende. 
och därmed slippa folk som ringer och frågar. 

Skillad
October 3, 2024

Nice then we have an idea how far along in the pre-order queue they have come. Something that they refuse to answer from customer support. 
It unfortunatly says nothing of when the rest of us will get ours. But at least it is an indication that it moves forward. 
My other order (not pro) was delivered the very next day after getting that ”ordern packas message”. So maybe you got yours tomorrow. Fingers crossed for your sake :-)

October 3, 2024

Beställde min 16 pro den 16/9 och nu idag står de att ordern packas

Skillad
October 3, 2024

Så det låter som om beställningar från både 15de och 16de är på rull. 
kan meddela att min från 17de fortfarande har oförändrad status. 
så någonstans där ligger de alltså i kön. 

Aspirant
October 3, 2024

Så det låter som om beställningar från både 15de och 16de är på rull. 
kan meddela att min från 17de fortfarande har oförändrad status. 
så någonstans där ligger de alltså i kön. 

Jag som beställde 01:30 den 16e har också fortfarande oförändrad status dock så beställde jag pro max så det kanske är därför.