Skip to main content

Tjena!

 

Bokade min pro max 1.5 timme efter att erbjudandet släpptes. Fick besked att leverans är inom en vecka vilket även stod på sidan. Men när man kollade i mitt3 stod det vecka 40 och nu står det inget alls.

 

Förstår att det är tryck på mobilerna men är det ens någon som förbeställde som har fått sin? Känns ju väldigt tvivelaktiktigt att ge besked till folk att den ska komma inom 1-2 veckor för att sedan inte en kunna ge besked om leverans i kanske 1-2 månader?

 


 

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅

Hoppas jag har rätt med mina slutsatser 😂 så kan vi får de denna vecka eller nästa.


Okej jag har sett nu att det står att mobilen finns i lager nu så kanske vi kommer att få de denna vecka eller nästa vecka. Men det är bara de två färgerna. 🥳

Vilken minnes storlek var det? Gick in på hemsida nyss så stod det att alla är ur lager, kanske dom han sälja ut den under dagen 


Okej jag har sett nu att det står att mobilen finns i lager nu så kanske vi kommer att få de denna vecka eller nästa vecka. Men det är bara de två färgerna. 🥳

Vilken minnes storlek var det? Gick in på hemsida nyss så stod det att alla är ur lager, kanske dom han sälja ut den under dagen 

256 gb 



 

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅

Någon som har lekt klipp och klistra i photoshop? =P



 



 

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅

Någon som har lekt klipp och klistra i photoshop? =P

Nej bara kolla tiden på båda två bilder varför vi ska ge fel info vi väntar också på mobilen 😂



 

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅

Någon som har lekt klipp och klistra i photoshop? =P

Nej bara kolla tiden på båda två bilder varför vi ska ge fel info vi väntar också på mobilen 😂

Suck. Dålig trollning? Bilderna är helt ointressanta  

Det är ju bara att kolla själv på hemsidan så ser man att det inte stämmer. 


Någon som har lekt klipp och klistra i photoshop? =P 

Haha, nä faktiskt inte. Jag såg de andra bilderna på Pro Maxen, så för skojs skull så kollade jag på modellen (Pro) jag hade beställt. 
Jag tror att den sandfärgade också visade samma som den med svart färg, 2-3 dagar. 
 

Ganska märkligt att de visades som ”i lager”, och en stund senare så var alla slut igen. Man börjar ju verkligen misstänka att något skumt händer hos Tre 🙂


Någon som har lekt klipp och klistra i photoshop? =P 

Haha, nä faktiskt inte. Jag såg de andra bilderna på Pro Maxen, så för skojs skull så kollade jag på modellen (Pro) jag hade beställt. 
Jag tror att den sandfärgade också visade samma som den med svart färg, 2-3 dagar. 
 

Ganska märkligt att de visades som ”i lager”, och en stund senare så var alla slut igen. Man börjar ju verkligen misstänka att något skumt händer hos Tre 🙂

 Vi säger så. 


Med risk för att ses som ett troll, men jag postar ändå!

Nu packas min order! Beställdes 14e September! 🥳

 

Håller tummarna att det händer grejer för er med snart!



 

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅

Någon som har lekt klipp och klistra i photoshop? =P

Nej bara kolla tiden på båda två bilder varför vi ska ge fel info vi väntar också på mobilen 😂

Suck. Dålig trollning? Bilderna är helt ointressanta  

Det är ju bara att kolla själv på hemsidan så ser man att det inte stämmer. 

Det är inte ”trollning” om det är två personer som den visade så och på två olika modeller men efter ett stund så blir det något annorlunda det är inte vårt fel. Vi försöker att hjälpa varandra med att få mer information till alla. Och som jag har sagt innan vi alla väntar på våra mobiler så vi behöver inte att ta ut frustrationen på varandra. 


Med risk för att ses som ett troll, men jag postar ändå!

Nu packas min order! Beställdes 14e September! 🥳

 

Håller tummarna att det händer grejer för er med snart!

Grattis 🥳



 

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅

Någon som har lekt klipp och klistra i photoshop? =P

Nej bara kolla tiden på båda två bilder varför vi ska ge fel info vi väntar också på mobilen 😂

Suck. Dålig trollning? Bilderna är helt ointressanta  

Det är ju bara att kolla själv på hemsidan så ser man att det inte stämmer. 

Det är inte ”trollning” om det är två personer som den visade så och på två olika modeller men efter ett stund så blir det något annorlunda det är inte vårt fel. Vi försöker att hjälpa varandra med att få mer information till alla. Och som jag har sagt innan vi alla väntar på våra mobiler så vi behöver inte att ta ut frustrationen på varandra. 
 

vi säger så :-)



 

Samma med Pro! Vi får väl se vad som händer, än är inte min order mer än bekräftad iaf 😅

Någon som har lekt klipp och klistra i photoshop? =P

Nej bara kolla tiden på båda två bilder varför vi ska ge fel info vi väntar också på mobilen 😂

Suck. Dålig trollning? Bilderna är helt ointressanta  

Det är ju bara att kolla själv på hemsidan så ser man att det inte stämmer. 

Det är inte ”trollning” om det är två personer som den visade så och på två olika modeller men efter ett stund så blir det något annorlunda det är inte vårt fel. Vi försöker att hjälpa varandra med att få mer information till alla. Och som jag har sagt innan vi alla väntar på våra mobiler så vi behöver inte att ta ut frustrationen på varandra. 
 

vi säger så :-)

Stod det samma om 16 pro 256gb i färgen sand? Eller va det bara den svarta?


Där fick även jag det meningslösa auto sms’et. 
Nästan så man kan misstänka att det ligger en scheduler bakom. 


Jag beställde 17 Sept, Iphone 16 Pro Max och fick “ordern packas” i morse och nu senare i eftermiddag ettkolliid. 


Min beställning har nu ändrats till ”order packas” jag beställde telefonen den 13/9 strax innan midnatt. Ni som beställde efter det kan få en ungefärlig tid på när den kommer, hoppas ni får er snart oxå 🫡


Fortfarande inget nytt om min 16 pro (svart, 128gb) som beställdes 16/9. Hoppas dom flesta som beställt 13-15 sep fått sina eller är på g.


Jag beställde 17 Sept, Iphone 16 Pro Max och fick “ordern packas” i morse och nu senare i eftermiddag ettkolliid. 

Vilken färg och gb beställde du? Jag beställde en sandfärgad 16 Pro max 256 den 16'e september och det står fortfarande beställning mottagen. 


Missat lite inlägg under dagen 🫣 vad jag kan tycka är surt är om (OM) 3 tar in telefoner i butik och säljer, innan ALLA förbeställda är utskickade, oh det hade varit så jäkla irriterande och surt. Säger absolut inte att det är så vart bara en tanke. Att det hade ju varit riktigt riktigt surt. Men jag är förhoppningsfull och förväntansfull och håller tummarna att få nån uppdatering snart ❤️


Jag beställde 17 Sept, Iphone 16 Pro Max och fick “ordern packas” i morse och nu senare i eftermiddag ettkolliid. 

Vilken färg och gb beställde du? Jag beställde en sandfärgad 16 Pro max 256 den 16'e september och det står fortfarande beställning mottagen. 

Titan svart - 256gb


Jag beställde 17 Sept, Iphone 16 Pro Max och fick “ordern packas” i morse och nu senare i eftermiddag ettkolliid. 

Vilken färg och gb beställde du? Jag beställde en sandfärgad 16 Pro max 256 den 16'e september och det står fortfarande beställning mottagen. 

Titan svart - 256gb

Ooooooooohhhhhhhh hoppas på min snart då beställt samma 


Har någon en uppdatering om beställningar som gjorts efter 20 september på den pro max ?


Står 1 vecka nu på tres hemsida om man går in på sandfärgad 16 pro med 128gb lagring


Uppdatering för de som fortfarande följer med i den här tråden och väntar på sin telefon. Beställde iPhone 16 pro 128gb sand 15 september.

Imorse fick jag sms att min ”beställning från tre är på väg”. I appen står det status ”på väg till dig” men under leveransinformation står det ”Ej i lager”. Fick dock ett spårningsnummer och efter en nervös dag utan uppdateringar att den skickats i PostNord appen står det sedan några timmar att telefonen kommer imorgon (fucking äntligen).

Så ingen förvarning alls men håller tummarna att leveransavtal stämmer! 


Lämna en kommentar