Eventuella förseningar av pappersfakturor - 13 Januari 2022
Pågrund av den ökade smittspridningen och sjukfrånvaron så har vi fått besked av CityMail om att pappersfakturor kan komma att bli försenade.
Detta påverkar inte dig med digital faktureringsmetod (autogiro med SMS-notis, e-faktura, Kivra)
Vi hoppas på att leveranstiderna lyckas hålla sig låga, men vill upplysa om att det kan uppstå förseningar i vissa områden, då situationen under omständigheterna är mer påverkade än andra. För att veta ifall just ditt område är påverkat, kontakta CityMail.
Har du inte fått din faktura, så kan du väldigt simpelt hitta den direkt genom att logga in på Mitt3 med mobilt bankID. Vi har även skapat denna tråd som förklarar tydligt hur du går tillväga för att hitta den: “Jag har inte fått min faktura”
För att undvika dessa problem så går det även bra att ansöka om autogiro eller e-faktura. Nedan har vi en guide som beskriver hur du går tillväga