Skip to main content
Registrerad användare
May 18, 2019
Besvarat

Esim till Galaxy Watch

• May 18, 2019
  • 130 svar
  • 24374 visningar
Hejsan
Jag skulle vilja beställa ett esim till min galaxy watch

Mvh
Bäst svar av Erik

:grey_exclamation:UPDATE - Dagen vi alla väntat på är här, nu lanserar vi eSIM till Galaxy Watch!

Ni som har följt utvecklingen kring tjänsten i trådarna på 3Community vet att vi har varit nära lansering ett flertal gånger. Som tack för ert tålamod vill vi ge er 6 fria månader som börjar gälla från att tjänsten aktiveras.

Att ansluta klockan är superenkelt, men vi har naturligtvis förberett en guide som ni hittar nedan:

Ställa in Galaxy Watch-anslutning.

130 svar

Nykomling
December 6, 2019

Berätta var/vem högre upp i organisationen som vi ska vända oss till? Er information till ledningen lindas in el fastnar på vägen. 

Jag har inte haft någon operatör sedan Vodafones glada dagar, alltid varit nöjd, men det här är riktigt dåligt, och skadar ert renommé ordentligt. Förstår inte era chefer det?

Nykomling
December 9, 2019

-Jaha Tre! Hur går det med E-sim till Samsung som Ni så dyrt och heligt lovade innan november månad slut skulle finnas tillgängligt. 

Rookie
December 11, 2019

Provade precis att avsluta abbet i förtid med hänvisning till att Tre lurat oss. Det gick sådär kan jag säga :disappointed:

Killen jag pratade med gick in här och läste bla. denna tråd. Han tydde det till att Tre inte alls ljugit, utan det enda dom lovar är att dom jobbar på att få igång stödet för Samsung Galaxy watch… :joy:

Klockan kommer vara urgammal (;)) innan Tre får igång eSIM = Tre suger och ljuger!!

Chipsgeneralen
Superhjälte
Superhjälte
December 11, 2019

Klockan kommer vara urgammal (;)) innan Tre får igång eSIM = Tre suger och ljuger!!

widget

Just "gammal" om.du syftar på Galaxy watch som.gammal kan jag säga inte stämmer. Då den senaste modellen "active 2" har samma processor som Galaxy watch. OCH Galaxy watch kommer få i princip alla funktioner som active 2 i och med en uppdatering som Samsung just nu rullar ut. :) Så där behöver du inte oroa sig alls! 

Om mitt svar har hjälpt dig var då vänlig och hjälp andra att hitta rätt genom att markera det som "Bästa svar" samt gilla ifall du tycker att mitt svar var bra.
Nykomling
December 11, 2019

var är esim till galaxy watch active 2 snart kommer fan den nya galaxy watch och vi har inte kunnat utnyttja vår galaxy watch på grund av er tre suger verkligen jag bara längtar att min bindningstid är över sedan kommer jag att försvinna att vara kvar som kund oss treeeeeeeeeee. aldrig mer oss tre den suger verkligen och lurar folket:angry::angry:

Proffs
December 11, 2019

Provade precis att avsluta abbet i förtid med hänvisning till att Tre lurat oss. Det gick sådär kan jag säga :disappointed:

Killen jag pratade med gick in här och läste bla. denna tråd. Han tydde det till att Tre inte alls ljugit, utan det enda dom lovar är att dom jobbar på att få igång stödet för Samsung Galaxy watch… :joy:

På hemsidan påstår de att tjänsten skulle komma i oktober till galaxy warch active 2 ( https://www.tre.se/privat/handla/erbjudanden/galaxy-watch-active2/  ) så nog ljuger de alltid. Gör ett nytt försök att reklamera abonnemanget för det tycker åtminstone jag är rimligt. Kommer snart själv göra det om de inte uppfyller sina löften om att vi skall få esim. Jag tycker det är pinsamt att vara kund hos operatören som är sist med en sån funktion. Vad mer är det de inte är kompetenta att lösa? Jag rekommenderar inte Tre till någon i dagsläget.

Rookie
December 13, 2019

Hur går det för er Tre egentligen?

När ska ni lyckas med det vi alla går och väntar på?

Har ni satt ut nån ny tid detta ska vara löst?

Så länge som vi alla väntat tycker jag att ni borde bjuda oss med klockan på några månaders testperiod när det väl kommer igång.

Rookie
December 15, 2019

Jag skiter rätt blankt i esim då jag inte har användning för det just nu. Dock blir man lätt irriterad på den stackars praktikanten som måste försvara Tre i tråden. 

Tre borde vara transparenta nog att ge ett svar på vad det är som strular. Kom med ett rakt och ärligt svar så kommer kunder ha överseende och förståelse. Låta någon liten praoelev lova att det snar kommer räcker inte.

Rookie
December 15, 2019

Först tyckte jag synd om 3 som inte löste det med esim.

Sen började bli pinsamt i ca 1år.

Nu är det bara löjligt!

Och den dagen det kommer så tar de säkert bra betalt....så ingen vill ha esim .

Mikael Dúi Bolinder
Entusiast
December 18, 2019

Vi vill naturligtvis vara transparenta med er men samtidigt inte ge falska förhoppningar.

Vi såg verkligen fram emot att kunna erbjuda tjänsten nu i oktober men stötte dessvärre på utmaningar som gör att vi behöver flytta fram lanseringen.

Utan att säga för mycket med tanke på omständigheterna så handlar det inte om flera månader tills lansering.

Med risk att låta som en papegoja så vill jag understryka att vi förstår hur viktig denna tjänst är för er och arbetar för att kunna slå på det snarast möjligt.

Nu har det väl snart gått flera månader? Hur mycket är kvar att göra inför lanseringen?

Jag har haft behov av LTE på klockan ganska många gånger nu.

// Mikael