Fruktansvärt dåligt för ert varumärke: NOSP Jag orkar inte skriva allt som hänt, men vill bara framför en mycket stark rekommendation om att en sådan seriös aktör som Tre inte bör låta sig företrädas av sådana som “NOSP”.En aggressivare försäljningsmetod, en arrogantare inställning till problem (som de själva skapat), en i allra högsta grad “tyken” (som vi säger i Göteborg) inställning mot mig som företagskund… Nej, det är allt annat än acceptabelt. Dessutom hävdar de, bedrägligt, att de jobbar på Tre - även då jag explicit frågade om de jobbar på Tre, och inte på en “säljkonsult för Tre”. “Nej då - du pratar med Tre här.” var svaret. Lögn. Försöker man sedan nå dem, så har de inte ens riktiga mobilsvar, utan i allra högsta grad “privata” mobilsvarsmeddelanden. BOTTEN, BOTTEN, BOTTEN! Jag sitter i 6 olika bolags styrelser, och totalt för dem ett 30-tal företagsabonnemang hos Tre. Har god lust att avsluta dem alla, pga av hur NOSP bemött mig… Tyvärr har Företagskundservice på Tre nu