Har två problem, grundproblem är det finns flera familje Apple Watch eSIM på fakturan än klockor.Antal Apple Watch ändrad ej, alla har haft egna eSIM samt nollställts samt inlagda på nytt med hjälp av Tre support. På fakturan tillkommer det nya klockor per månad,varför det blir så, är fortfarande ett mysterium och inrapporterad till Tre och det hjälper till manuell justering av fakturan. Frågan ska gått vidare till Apple så felet verkar ligga på andra sidan havet.upptäckte idag att det gick inte ringa på Apple Watch och känns som eSIM trillar ur klockorna, och sen kommer tillbaka sen? Nu la jag till den manuellt för att få tillbaka funktionen - Apple Watch med eget eSIM ( ej via telefon). Tyvärr har Tre ingen support på helgerna, annars hade jag bett dom felsöka.någon som känner till problemet och kolla på fakturorna? Uppdaterade iOS i IPhone och klockan, kanske felet ligger där, man måste kolla om eSIM i klockan trillat ur?