falsk information om abonnemang Hej, det är inte länge sedan jag blev kund hos er och detta hänt när jag blev besviken på mina gamla abonnemang (hallon och Comviq) , nu efter när jag skrivit kontrakt med 3Företag och blev bunden, ser jag att ni behandlar era kunder exakt samma som dom !!! Jag fick lov och använda en månad obegränsat surf, men sen man får varje dag sms som sägs att man får använda 100gb per kalendermånad,,, och detta är falsk,, detta innebär att jag har inte obegränsat,, och nu har fått tre gånger större räkning bara får att jag är i utomlands???? Vad betyder detta!! Har samma situation stressad som när jag var kund hos dom andra!! Jag behöver bli kontaktade av 3Företag så fort ni kan, jag är i Turkiet nu och jag änvänder internet när jag är ute, inte när jag är hemma! Varför ska jag betala så mycket när jag är här bara nästan 12 dagar!!! Jag behöver svar och när jag är hemma igen kommer jag att överklaga på alla dom som ringde hemma ( försäljare) för att övertala mig på ett ljög!!