Privat
Företag
Fråga eller svara på allt som rör abonnemang och produkter
Nyligen aktiv
Jag undrar hur man kan använda 3-världen längre än 30 dagar utomlands utan att komma hem emellan
Hel plötsligt kan jag inte längre ringa min chef!! Vi har samma telefoner (ulefone), men jag har 3 och han har telia. Ingen av oss har gjort några förändringar, det bara sluta fungera helt plöttsligt.Vi har suttit bredvid varandra när jag försök ringa, och det går inte! När samtalet äntligen kopplas fram bryts det direkt, kommer ingen signal till honom utan syns bara som ett missat samtal. I min lur hör jag bara ett klick typ nerkopplingston. Jag ser på min telefon hur den försöker ringa… men inget mer händer än en nerkopplingston efter en stund.Jag kan svara när han ringer… jag kan skicka sms till honom.Vi har båda bytt ut våra simkort och vi har båda gått igenom våra telefoner och kontrollerat så att hans eller mitt nr inte är blockerat på något vis. Det spelar ingen roll vilken telefon jag har mitt kort i, jag kan ändå inte ringa till hans nr.
Har 5G på norr i Örebro helt otippat då det inte står något om utbyggnad eller på täckningskartan🤔
Hej, har under en lång tid haft problem med nätverk på mobilen. Trots att det står 5G och har nästan hela fylld, så laddar inte appar. Har även obegränsad med surf.
Min mobil data har inte fungerat igår eller idag !!!!!
jag har obegränsad surf för 499kr i månaden. vad är det för villkor på det?
Hejvarför är det helt plötsligt så fruktansvärt dålig täckning i mitt område???? Bara 1 markering av 4???? Kan intet göra något med mobilen!
Jag delar en 50 G mobil aboneman med min tonårsdotter, hon använder all data 50G! Och jag kommer inte ha några uppgifter i slutet av månaden, jag vill kunna begränsa hennes användning, kan jag göra det?
Jag kan omöjligt hitta hur jag blir av med mitt förr abonnemang. 07xxxxxxxx. Maria det går inte ringa er, inte maila… så nu får ni hitta ett annat sätt att hjälpa mig. Har ej råd med två abonnemang hos er
Hej!Tre kopplade mig till SIM-kort från Tre. Jag har inte använt dem alls och använder dem inte. Kontraktet är på två år. Jag betalar bara 600 kr varje månad. Hur kan jag säga upp avtalet utan att bara betala pengar?Mvh Hanna
Hej! Jag har avslutat mitt abonnemang hos er och har nu uppsägningstid. Jag har inte fått någon bekräftelse. Ska gå över till Hallon men har ännu inte skrivit något där då jag fortfarande har uppsägningstid. Så undrar om det kommer komma en bekräftelse eller om den kommer då jag skriver med Hallon och flyttar mitt nummer?
Beställde en 16 PRO 256 25/9.. snart 6 veckor sedan. Har någon fått sin telefon levererad som beställt då?? Har ni ens fått någon information.. där står absolut ingenting i leveransbesked. Var inne på 3 butik där dom var sjukt otrevliga..någon som fått bättre erbjudande någon annanstans??? Nu börjar det bli orimlig leveranstid och funderar på att reklamera tjänsten/ produkten.. och då för hela familjen..